Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
Maja Peterlin, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika, ...
Ključne besede: trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2548; Prenosov: 146
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Prikrito oglaševanje v izbranih slovenskih revijah
Janja Poljanšek, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci, ...
Ključne besede: oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2609; Prenosov: 156
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Učinek kompleksnosti v okolju korporativnega upravljanja
Gregor Žvipelj, 2022, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...racionalna nepozornost, pristranskost kompleksnosti, zavajanje z razkritji, moralni hazard, nepravilnost kot posledica...
Ključne besede: racionalna nepozornost, pristranskost kompleksnosti, zavajanje z razkritji, moralni hazard, nepravilnost kot posledica asimetrije, informacijska prenasičenost, agencijski problem, učinek kompleksnosti
Objavljeno: 26.08.2022; Ogledov: 241; Prenosov: 34
.pdf Polno besedilo (5,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici