1. Prikrito oglaševanje v slovenskih revijahMaja Peterlin, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika, ... Ključne besede: trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2548; Prenosov: 146
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Prikrito oglaševanje v izbranih slovenskih revijahJanja Poljanšek, 2016, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci, ... Ključne besede: oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2609; Prenosov: 156
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Učinek kompleksnosti v okolju korporativnega upravljanjaGregor Žvipelj, 2022, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...racionalna nepozornost, pristranskost kompleksnosti, zavajanje z razkritji, moralni hazard, nepravilnost kot posledica... Ključne besede: racionalna nepozornost, pristranskost kompleksnosti, zavajanje z razkritji, moralni hazard, nepravilnost kot posledica asimetrije, informacijska prenasičenost, agencijski problem, učinek kompleksnosti Objavljeno: 26.08.2022; Ogledov: 241; Prenosov: 34
Polno besedilo (5,11 MB) |