1. Pomen merjenja kakovosti zdravstvene negeKlara Bavčar, 2008, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kakovost, zdravstvena nega, merjenje, kazalniki kakovosti, izboljšave, zaznavanje, spremljanje, ... Ključne besede: kakovost, zdravstvena nega, merjenje, kazalniki kakovosti, izboljšave, zaznavanje, spremljanje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3549; Prenosov: 140
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. |
3. |
4. Razvijanje ritmično-glasbenega gibalnega motiva v predšolskem obdobjuEva Žnidaršič, 2021, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...ples, gibanje, glasba, ritmično zaznavanje, otrok... Ključne besede: ples, gibanje, glasba, ritmično zaznavanje, otrok Objavljeno: 08.07.2021; Ogledov: 592; Prenosov: 58
Polno besedilo (1,14 MB) |
5. |
6. |
7. Pomen človeškega in družbenega kapitala pri zaznavanju priložnosti sodelovanja podjetij na mednarodnih trgihLidija Murk, 2012, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...človeški kapital, družbeni kapital, priložnosti, zaznavanje, internacionalizacja, ... Ključne besede: človeški kapital, družbeni kapital, priložnosti, zaznavanje, internacionalizacja Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2329; Prenosov: 163
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. |
9. Vpliv oglaševanja sezonskih razprodaj na potrošnikaMartina Pahor, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...potrošniki, oglaševanje, razprodaje, mediji, zaznavanje, ... Ključne besede: potrošniki, oglaševanje, razprodaje, mediji, zaznavanje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1983; Prenosov: 120
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištvaMatej Trošt, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke, ... Ključne besede: blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2408; Prenosov: 125
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|