Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen merjenja kakovosti zdravstvene nege
Klara Bavčar, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kakovost, zdravstvena nega, merjenje, kazalniki kakovosti, izboljšave, zaznavanje, spremljanje, ...
Ključne besede: kakovost, zdravstvena nega, merjenje, kazalniki kakovosti, izboljšave, zaznavanje, spremljanje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3549; Prenosov: 140
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
Mateja Perhavec Hvala, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: mrežni marketing, zaslužek, zaznavanje, stališča, ugled
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2630; Prenosov: 165
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Kupčevo zaznavanje izdelkov trgovske blagovne znamke
Petra Banfi, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: trgovske blagovne znamke, zaznavanje, proces zaznavanja, subliminalno zaznavanje, diferencialni prag, organiziranost zaznavanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2823; Prenosov: 111
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Razvijanje ritmično-glasbenega gibalnega motiva v predšolskem obdobju
Eva Žnidaršič, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ples, gibanje, glasba, ritmično zaznavanje, otrok...
Ključne besede: ples, gibanje, glasba, ritmično zaznavanje, otrok
Objavljeno: 08.07.2021; Ogledov: 592; Prenosov: 58
.pdf Polno besedilo (1,14 MB)

5.
Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba
Boštjan Drago, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, sponzorstvo, šport, mali nogomet, zaznavanje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2730; Prenosov: 99
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Zaznavanje kakovosti storitev visokošolske knjižnice
Jožica Majdič, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: knjižnica, storitve, kakovost, knjižnična dejavnost, zaznavanje kakovosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2077; Prenosov: 101
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Pomen človeškega in družbenega kapitala pri zaznavanju priložnosti sodelovanja podjetij na mednarodnih trgih
Lidija Murk, 2012, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...človeški kapital, družbeni kapital, priložnosti, zaznavanje, internacionalizacja, ...
Ključne besede: človeški kapital, družbeni kapital, priložnosti, zaznavanje, internacionalizacja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2329; Prenosov: 163
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Zaznavanje kakovosti storitev v centru starejših
Tina Zalar, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: storitve, kakovost, zaznavanje, zdravstvene storitve, starostniki, dom starejših, oskrba
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2847; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Vpliv oglaševanja sezonskih razprodaj na potrošnika
Martina Pahor, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...potrošniki, oglaševanje, razprodaje, mediji, zaznavanje, ...
Ključne besede: potrošniki, oglaševanje, razprodaje, mediji, zaznavanje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1983; Prenosov: 120
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
Matej Trošt, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke, ...
Ključne besede: blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2408; Prenosov: 125
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici