1. Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razreduTjaša Pikel, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... zgodnje poučevanje tujih jezikov, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL,... Ključne besede: zgodnje poučevanje tujih jezikov, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, glasba, rap Objavljeno: 17.09.2021; Ogledov: 544; Prenosov: 57
Polno besedilo (1,15 MB) |
2. UvodnikSilva Bratož, 2015, predgovor, spremna beseda Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori, ... Ključne besede: učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2620; Prenosov: 62
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbeKsenija Malkovič, 2019, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo... Ključne besede: pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo vzgojno-izobraževalno odobje Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 783; Prenosov: 69
Polno besedilo (806,38 KB) |
4. Odnos učiteljev do razvijanja medkulturnih zmožnosti pri pouku angleščinePetra Peternelj, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... zgodnje poučevanje tujih jezikov, medkulturnost, medkulturna zmožnost, odnos... Ključne besede: zgodnje poučevanje tujih jezikov, medkulturnost, medkulturna zmožnost, odnos učiteljev, viri, teme, pristopi k poučevanju angleščine Objavljeno: 02.02.2022; Ogledov: 310; Prenosov: 46
Polno besedilo (571,25 KB) |