Ključne besede: CLIL, tuji jeziki, matematika, angleščina, vrtec, zgodnje učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 07.10.2024; Ogledov: 733; Prenosov: 19 Celotno besedilo (1,65 MB)
Ključne besede: raziskovalni pristop, pristop CLIL, angleščina kot tuji jezik, govorne zmožnosti, zgodnje učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 2151; Prenosov: 65 Celotno besedilo (1,24 MB)Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: tuji jezik, zgodnje učenje tujega jezika, starši, inovacijski projekt, javni vrtecObjavljeno v RUP: 09.06.2021; Ogledov: 2332; Prenosov: 128 Celotno besedilo (975,20 KB)
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, vrtec, angleški jezik, pristop CLIL, glasbene dejavnostiObjavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 6492; Prenosov: 146 Celotno besedilo (1,40 MB)
Ključne besede: pouk v naravi, doživljajska pedagogika, zgodnje učenje tujega jezika, tuj jezik angleščina, pristop CLILObjavljeno v RUP: 24.07.2020; Ogledov: 2651; Prenosov: 96 Celotno besedilo (2,93 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, stališča predšolskih otrok, vrtec, prvo starostno obdobje, drugo starostno obdobjeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2711; Prenosov: 54 Celotno besedilo (882,30 KB)
Ključne besede: večjezičnost, motivacija, zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika, stališča otrok, tuji jezikiObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 3252; Prenosov: 78 Celotno besedilo (208,45 KB)
Ključne besede: zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika, tuji jeziki, večjezičnost, predhodno znanje, učenje in usvajanje jezika, kritično obdobje, modeli poučevanjaObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 4358; Prenosov: 98 Celotno besedilo (865,35 KB)
Ključne besede: pristop CLIL, predšolsko obdobje, zgodnje usvajanje tujega jezika, zgodnje učenje tujega jezika, vzgojiteljiObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 4720; Prenosov: 113 Celotno besedilo (871,86 KB)
Ključne besede: zgodnje učenje nemškega jezika, metode učenja tujega jezika, obmejno območje, vrtec, mnenja starševObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 5154; Prenosov: 50 Celotno besedilo (1,54 MB)