Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvodnik
Silva Bratož, 2015, predgovor, spremna beseda

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori, ...
Ključne besede: učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2630; Prenosov: 62
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zgodnje učenje angleščine skozi igro
Paola Putinja, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra, ...
Ključne besede: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 4060; Prenosov: 248
.pdf Polno besedilo (292,49 KB)

3.
Angleščina skozi igro v 1. starostnem obdobju
Špela Voda, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje, ...
Ključne besede: vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 1895; Prenosov: 147
.pdf Polno besedilo (999,24 KB)

4.
Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
Ksenija Malkovič, 2019, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo...
Ključne besede: pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo vzgojno-izobraževalno odobje
Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 793; Prenosov: 69
.pdf Polno besedilo (806,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici