Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Vpliv dejavnikov kakovosti storitve na zvestobo kupcev : magistrska naloga
Petra Resinovič, 2016, magistrsko delo

Ključne besede: turizem, hotelirstvo, storitve, kakovost, management kakovosti, kupci, zvestoba
Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1007; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

6.
Zadovoljstvo gostov s programom Privilege klub podjetja HIT, d.d. : zaključna projektna naloga
Nenad Milovanović, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo, zvestoba, gostje, programi zvestobe, Hit
Objavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 1111; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (804,31 KB)

7.
Primerjava zadovoljstva gostov v Termah Snovik za leto 2011 in 2014 : zaključni projekt
Klavdija Ardalič, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: storitve, zadovoljstvo, kakovost, zvestoba, gostje
Objavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 1121; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
Zadovoljstvo in lojalnost gostov na primeru podjetja Hit d.d. : zaključni projekt
Veronika Gorjan, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo, zvestoba, gosti, kakovost
Objavljeno v RUP: 11.12.2020; Ogledov: 1455; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (979,17 KB)

9.
10.
Analiza dejavnikov zadovoljstva uporabnikov mobilne telefonije : magistrska naloga
Marko Turuk, 2017, magistrsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo, zvestoba, mobilne storitve, ponudnik, uporabniki
Objavljeno v RUP: 20.04.2018; Ogledov: 3301; Prenosov: 123
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici