1. |
2. Porajajoča se pismenost v vrtcih na dvojezičnih območjih : doktorska disertacijaMonica Bertok, 2025, doktorska disertacija Ključne besede: alfabetizzazione, letteratismo, scuola dell'infanzia, bilinguismo, plurilinguismo, infanzia, glottodidattica umanistico-affettiva, linguaggio, ambiente bilingue, tesi di dottorato Objavljeno v RUP: 25.04.2025; Ogledov: 151; Prenosov: 3
Celotno besedilo (1,98 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Praktikum medijskega branja in pisanja : učno gradivo za spremljanje predavanjTadej Praprotnik, drugo učno gradivo Opis: Učno gradivo za študijski predmet Praktikum medijskega branja in pisanja skozi temeljne učne teme predstavi ključne
elemente medijskega branja in pisanja.
Študijski predmet predstavi temeljne novinarske žanre, vrste in zvrsti, pojasni temeljno ločevanje med informativnimi in interpretativnimi zvrstmi, natančneje izpostavi proces priprave nekaterih temeljnih novinarskih žanrov (vest, intervju, reportaža, intervju…), predstavi tudi konkretne primere različnih novinarskih besedil iz aktualne novinarke produkcije, hkrati pa študijsko gradivo vsebuje konkretna kritična branja medijskih besedil.
Temeljne vsebine študijskega predmeta:
• Razumevanje pojmov besedila, žanra, diskurza. Specifike novinarskega diskurza kot družbene konstrukcije realnosti.
• Vrste novinarskih besedil; informativni in interpretativni žanri. Retorične in jezikovne značilnosti novinarskega diskurza.
• Analiza medijskih besedil z vidika ideologije, tehnologije in retorike.
• Analiza in tvorjenje (prilagajanje) obstoječih novinarskih besedil; tvorjenje izvirnih novinarskih besedil.
• Jezikovna kultura – upoštevanje pravorečne in pravopisne norme v medijskih besedilih Objavljeno v RUP: 19.02.2025; Ogledov: 349; Prenosov: 8
Celotno besedilo (23,05 MB) |
9. |
10. From virtual worlds to real connections : investigating the effects of virtual reality on positive interdependence in language learning and teachingIlaria Compagnoni, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: Italian as a foreign language, task-based language learning, virtual reality, teacher training, positive interdependence, digital storytelling, blended learning, instructional design, dissertations Objavljeno v RUP: 31.01.2025; Ogledov: 384; Prenosov: 9
Celotno besedilo (21,41 MB) |