Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


Search without a query returns a maximum of 100 hits!

1 - 10 / 100
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Kitajščina, gremo! : Učbenik za sporazumevanje v kitajščini : Nadaljevalna stopnja (B1)
Tina Čok, other educational material

Published in RUP: 20.11.2023; Views: 85; Downloads: 4
.pdf Full text (17,05 MB)

2.
Kitajščina, gremo! : učbenik za sporazumevanje v kitajščini : začetna stopnja (A1 – A2)
Tina Čok, other educational material

Published in RUP: 20.11.2023; Views: 84; Downloads: 3
.pdf Full text (10,77 MB)

3.
Medijska pismenost : Učno gradivo za spremljanje predavanj in seminarjev
Tadej Praprotnik, other educational material

Abstract: Izbirni študijski predmet Medijska pismenost se osredinja na temeljne tematske okvire medijske pismenost, to so tehnične, kognitivne, družbene, civilne in kreativne sposobnosti in kompetence za dostopanje, razumevanje in interakcijo z mediji. Ključni namen je povečanje zavedanja o pomenu medijske pismenosti, kar posledično pomeni zlasti dvig sposobnosti uporabe medijev za realiziranje lastnih osebnih ciljev, namesto da nas mediji uporabljajo za zadovoljevanje svojih vnaprej definiranih ciljev. Temelji cilji predmeta so osredinjeni na doseganje naslednjih kompetenc: Prepoznavanje ključnih vprašanj, dilem, problemov in trendov s področja medijske pismenosti in vrednotenje, preverjanje in interpretiranje informacij s področja komuniciranja in medijev; Razumevanje in pojasnjevanje vloge, ki jo imajo mediji pri širjenju družbenih predstav in pri reprodukciji vsakdanjega védenja in ideologij; Analiziranje in reflektiranje lastne rabe medijev in medijskih vsebin z vidika medijske pismenosti; Razlikovanje temeljnih pojmov (informacija, znanje, medijska pismenost); Razlikovanje kognitivnih, emocionalnih, moralnih, estetskih vidikov medijske pismenosti; Razlikovanje vloge medijev in medijske pismenosti z vidika potrošnika in državljana; Določevanje temeljnih dejavnikov v odnosu medijska industrija – medijsko občinstvo; Kritična refleksija uveljavljenih prepričanj (mitov) o internetu; Poglobljeno razumevanje pojava lažnih novic in strategij za njihovo prepoznavanje.
Published in RUP: 14.11.2023; Views: 118; Downloads: 10
.pdf Full text (10,70 MB)

4.
5.
The impact of the Covid-19 pandemic on investor sentiments: evidence from 12 selected major-tourism-related companies
Helena Nemec Rudež, 2022, original scientific article

Published in RUP: 07.11.2023; Views: 73; Downloads: 2
.pdf Full text (137,08 KB)

6.
Soustvarjanje v javnem sektorju
Andreja Pegan, 2022, professional article

Keywords: soustvarjanje, partnerstvo, javni sektor, javni management
Published in RUP: 06.11.2023; Views: 102; Downloads: 3
.pdf Full text (123,88 KB)

7.
Približevanje Srbije Evropski uniji
Petar Čehovin, Žiga Čepar, 2022, professional article

Keywords: Evropska unija, Srbija, pridružitev in pristop, poglavja v pristopnem procesu, napredek
Published in RUP: 06.11.2023; Views: 117; Downloads: 2
.pdf Full text (112,25 KB)

8.
Zelene obveznice kot oblika financiranja zelenih projektov
Urška Orel, Suzana Laporšek, 2023, professional article

Published in RUP: 06.11.2023; Views: 82; Downloads: 2
.pdf Full text (127,59 KB)

9.
10.
Podaljševanje delovne aktivnosti starejših
Darja Alič, Žiga Čepar, 2022, professional article

Keywords: trg dela, upokojevanje, starejši na trgu dela, pokojninska reforma, stereotipi o starejših
Published in RUP: 06.11.2023; Views: 89; Downloads: 4
.pdf Full text (118,13 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica