Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 56
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Turistično vodenje
Marko Zabret, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Turistično vodenje se na turističnem trgu pojavlja kot ena izmed storitev, ki tvorijo turistični proizvod, prav tako pa prevzema vse lastnosti storitve. Vodnik s svojim delom skrbi za strokovno tolmačenje primarne turistične ponudbe in nemoteno ter usklajeno koriščenje sekundarne ponudbe. V Republiki Sloveniji je za opravljanje dejavnosti turističnega vodnika potrebno pridobiti eno izmed licenc, lokalno ali nacionalno. Vodnik pri svojem delu nastopa kot predstavnik turistične agencije, ki ga je najela, zato mora pri svojem delu zastopati njene interese in želje. Pri svojem delu se največkrat srečuje z dvema načinoma vodenja: vodenje na prevoznih sredstvih in vodenje peš ogleda. Večina turističnih proizvodov sestoji iz kombinacije tako enega kot drugega, za uspešno izvajanje svoje storitve mora poznati tehnike in specifike obeh. Vsak način vodenja ima svoje prednosti in slabosti, iti element pa pogosto predstavlja tako prednost kot tudi slabost. Največji vpliv, ki predstavlja oboje, je tako za turistično agencijo kot tudi za vodnika in gosta, velikost skupine.
Keywords: turizem, storitev, turistično vodenje, turistični vodnik, načini vodenja
Published: 05.02.2021; Views: 291; Downloads: 32
.pdf Full text (1,28 MB)

2.
3.
4.
Sistemski pristop h konsistentnosti turistične ponudbe destinacije
Aleksandra Golob, Metod Šuligoj, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Keywords: sistemski pristop, sistemsko mišljenje, modeliranje, CLD model, konsistentnost destinacije
Published: 08.08.2016; Views: 2250; Downloads: 39
URL Full text (0,00 KB)

5.
Varnost je tudi v krizi vrednota turističnega proizvoda in ponudbe
Janez Mekinc, 2010, professional article

Keywords: turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost
Published: 21.12.2015; Views: 2601; Downloads: 23
URL Full text (0,00 KB)

6.
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
Helena Nemec Rudež, Petra Zabukovec Baruca, Eva Podovšovnik, 2012, original scientific article

Published: 21.12.2015; Views: 2868; Downloads: 27
URL Full text (0,00 KB)

7.
8.
Marketing tourism destinations online
1999, developement research

Abstract: Marketing tourism destinations online : strategies for the information age
Keywords: marketing, trženje, turizem, Internet, informacijska družba, on-line, informacijski sistemi, MIS, informacijska tehnologija, WWW, World Wide Web, svet, dežele, distribucija, potovanja, prodaja, primeri, case study
Published: 10.07.2015; Views: 2263; Downloads: 23
URL Full text (0,00 KB)

9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica