1. |
2. Turistično vodenjeMarko Zabret, 2011, undergraduate thesis Abstract: Turistično vodenje se na turističnem trgu pojavlja kot ena izmed storitev, ki tvorijo turistični proizvod, prav tako pa prevzema vse lastnosti storitve. Vodnik s svojim delom skrbi za strokovno tolmačenje primarne turistične ponudbe in nemoteno ter usklajeno koriščenje sekundarne ponudbe. V Republiki Sloveniji je za opravljanje dejavnosti turističnega vodnika potrebno pridobiti eno izmed licenc, lokalno ali nacionalno. Vodnik pri svojem delu nastopa kot predstavnik turistične agencije, ki ga je najela, zato mora pri svojem delu zastopati njene interese in želje. Pri svojem delu se največkrat srečuje z dvema načinoma vodenja: vodenje na prevoznih sredstvih in vodenje peš ogleda. Večina turističnih proizvodov sestoji iz kombinacije tako enega kot drugega, za uspešno izvajanje svoje storitve mora poznati tehnike in specifike obeh. Vsak način vodenja ima svoje prednosti in slabosti, iti element pa pogosto predstavlja tako prednost kot tudi slabost. Največji vpliv, ki predstavlja oboje, je tako za turistično agencijo kot tudi za vodnika in gosta, velikost skupine. Keywords: turizem, storitev, turistično vodenje, turistični vodnik, načini vodenja Published: 05.02.2021; Views: 673; Downloads: 67
Full text (1,28 MB) |
3. Plače (po anketi o strukturi plače), Slovenija, 2006 - končni podatkiMiran Žavbi, 2009 Keywords: statistični podatki, statistika, trg dela, plače, bruto plače, struktura plač, povprečne plače, Slovenija Published: 29.01.2021; Views: 559; Downloads: 37
Full text (875,22 KB) This document has more files! More...
|
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Marketing tourism destinations online1999, developement research Abstract: Marketing tourism destinations online : strategies for the information age Keywords: marketing, trženje, turizem, Internet, informacijska družba, on-line, informacijski sistemi, MIS, informacijska tehnologija, WWW, World Wide Web, svet, dežele, distribucija, potovanja, prodaja, primeri, case study Published: 10.07.2015; Views: 2683; Downloads: 28
Full text (0,00 KB) |
10. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, higher education textbook Abstract: Advertising in tourism and leisure Keywords: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Published: 10.07.2015; Views: 3125; Downloads: 119
Full text (0,00 KB) |