1. Možnosti nadaljnjega razvoja vinskega in gastronomskega turizma na kmetijah : zaključno poročiloSimon Kerma, Aleš Gačnik, Igor Jurinčič, Emil Juvan, Štefan Bojnec, Dunja Bandelj, Alenka Baruca Arbeiter, Matjaž Hladnik, Barbara Lampič, Dejan Cigale, Irma Potočnik Slavič, Martina Robačer, Franc Bavec, Martina Bavec, 2023, final research report Keywords: agrarna geografija, podeželje, turistična geografija, vinski turizem, gastronomski turizem, turizem na kmetijah, razvoj turizma, Slovenija Published in RUP: 20.12.2023; Views: 1252; Downloads: 40 Full text (14,46 MB) |
2. |
3. Plače (po anketi o strukturi plače), Slovenija, 2006 - končni podatkiMiran Žavbi, 2009 Keywords: statistični podatki, statistika, trg dela, plače, bruto plače, struktura plač, povprečne plače, Slovenija Published in RUP: 29.01.2021; Views: 1424; Downloads: 58 Full text (875,22 KB) This document has more files! More... |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Marketing tourism destinations online : strategies for the information age1999, developement research Abstract: Marketing tourism destinations online : strategies for the information age Keywords: marketing, trženje, turizem, Internet, informacijska družba, on-line, informacijski sistemi, MIS, informacijska tehnologija, WWW, World Wide Web, svet, dežele, distribucija, potovanja, prodaja, primeri, case study Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3985; Downloads: 32 Link to full text |
9. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, higher education textbook Abstract: Advertising in tourism and leisure Keywords: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Published in RUP: 10.07.2015; Views: 4752; Downloads: 146 Link to full text |
10. The development and management of visitor attractionsJohn Swarbrooke, 2000, higher education textbook Abstract: #The #development and management of visitor attractions Keywords: turizem, turistični proizvod, management, vodenje, prihodnost, kultura, muzeji, narava, naravna bogastva, znamenitosti, zabava, zabavna industrija, nakup, gostinstvo, marketing, trženje, strategija, strategija trženja, kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, učbeniki, primeri, case study, Velika Britanija, tourism, tourist product, management, leadership, future, culture, museums, nature, natural resources, remarkableness, sight-seeing, entertainment, entertainment industry, shopping, catering, marketing, strategy, marketing strategy, quality, human resource management, textbooks, cases, case study, Great Britain Published in RUP: 10.07.2015; Views: 4995; Downloads: 128 Link to full text |