1. |
2. |
3. Metode in modeli snovanja cenovnih strategijIvan Toroš, 2009, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2280; Prenosov: 152
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Zaupanje Slovencev v nakup turističnih storitev preko internetaNeža Božnar, 2012, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: turizem, turistične storitve, nakupovanje, internet, spletne strani, spletni iskalniki, spletno nakupovanje, diplomske naloge Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 320; Prenosov: 29
Polno besedilo (1,05 MB) |
9. |
10. Nakupovalni turizem v turistčni destinaciji Nova GoricaMaja Bratina, 2012, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: turizem, nakupovalni turizem, nakupovanje, turistične destinacije, Nova Gorica, ankete, analize, magistrske naloge Objavljeno: 11.08.2022; Ogledov: 199; Prenosov: 12
Polno besedilo (1,59 MB) |