Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Medijski opravljivci - tabloidi v Sloveniji
Grega Lednik, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tabloidi, rumeni tisk, žurnalizem, zvezdništvo, prikrito oglaševanje, konstrukcija identitet, mediji, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3037; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (2,29 MB)

2.
3.
4.
5.
Predsedniške volitve 2012
Vera Čipev, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanja, predsedniške volitve, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2575; Prenosov: 66
.pdf Polno besedilo (807,58 KB)

6.
Blagovna znamka Pipistrel
Katja Prezelj, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, Pipistrel, ultralahka letala, kakovost, organizacijska kultura, vrednote zaposlenih, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2531; Prenosov: 73
.pdf Polno besedilo (196,22 KB)

7.
Vedeževanje v medijih in njegov vpliv
Marina Zijan, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: vedeževanje, prerokovanje, problematika, propaganda, zaslužek, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2403; Prenosov: 59
.pdf Polno besedilo (218,01 KB)

8.
Propaganda rasizma v Disneyevi risanki Aladdin
Špela Abram, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: propaganda, kulturni rasizem, propagandni film, Aladdin, Disneyeve risanke, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2517; Prenosov: 63
.pdf Polno besedilo (776,99 KB)

9.
Sodelovanje Hollywooda in Pentagona
Monika Miholič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: film, Hollywood, Pentagon, ZDA, propaganda, vojska, grožnja, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1665; Prenosov: 42
.pdf Polno besedilo (229,85 KB)

10.
Umeščanje izdelkov v popularni kulturi
Urška Šturm, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: umeščanje izdelkov, popularna kultura, oglaševanje, nanizanka Prijatelji, twixterji, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2228; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (397,62 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici