Ključne besede: prodajni proces, ponudba, kulinarična doživetjaObjavljeno v RUP: 03.12.2024; Ogledov: 84; Prenosov: 0 Celotno besedilo (2,69 MB)
Ključne besede: podpora strankam, povratne informacije, anketni vprašalnik, zadovoljstvo strankObjavljeno v RUP: 30.10.2024; Ogledov: 156; Prenosov: 1 Celotno besedilo (354,11 KB)
Ključne besede: subvencije, emisije, zeleni dogovorObjavljeno v RUP: 24.05.2024; Ogledov: 649; Prenosov: 42 Celotno besedilo (780,14 KB)
Ključne besede: entrepreneurship, young graduates, international students, key factors, surveyObjavljeno v RUP: 29.02.2024; Ogledov: 848; Prenosov: 22 Celotno besedilo (441,99 KB)
Ključne besede: dejavniki nakupa, blagovna znamka, vplivi na nakupno odločanje, proces nakupnega odločanja, športni copatiObjavljeno v RUP: 05.01.2024; Ogledov: 1013; Prenosov: 30 Celotno besedilo (563,30 KB)
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1171; Prenosov: 34 Celotno besedilo (96,23 KB)
Ključne besede: blagovne znamke, zaznavanje, zaznavanje med mladimi, pozicioniranje, pametni telefoniObjavljeno v RUP: 08.09.2021; Ogledov: 2346; Prenosov: 176 Celotno besedilo (1,39 MB)
Ključne besede: turizem, strateško načrtovanje, marketing, oglaševanje, lokalna skupnostObjavljeno v RUP: 03.09.2021; Ogledov: 2609; Prenosov: 38 Celotno besedilo (778,25 KB)
Ključne besede: marketing, vizualni merchandising, izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navadeObjavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1432; Prenosov: 57 Celotno besedilo (1,43 MB)
Ključne besede: sponzor, sponzoriranje, podjetja, merjenje, sponzoriranecObjavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1349; Prenosov: 50 Celotno besedilo (785,45 KB)