1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car : zaključna projektna nalogaMatevž Radin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, pričakovanja uporabnikov, storitve, raziskava, analiza, dejavniki zadovoljstva, anketni vprašalnik, kupci Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 727; Prenosov: 27
Celotno besedilo (952,32 KB) |
8. |
9. Vpliv dišave na pospeševanje prodaje : magistrska nalogaMojca Kačinari, 2016, magistrsko delo Ključne besede: senzorično trženje, voh, dišave, pospeševanje prodaje, zadovoljstvo, pričakovanja, odločitve, ponovni nakupi Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 689; Prenosov: 78
Celotno besedilo (1,30 MB) |
10. |