Ključne besede: večjezičnost, otroški govor, tuji jeziki, učenje tujega jezika, zaznavanje tujih jezikovObjavljeno v RUP: 17.11.2022; Ogledov: 438; Prenosov: 32 Polno besedilo (711,38 KB)
Ključne besede: covid-19, pandemija, karantena, zaprtje šol, poučevanje angleščine, razredni poukObjavljeno v RUP: 29.08.2022; Ogledov: 527; Prenosov: 50 Polno besedilo (1,38 MB)
Ključne besede: slepota in slabovidnost, tipna slikanica, didaktični pripomoček, angleščina, na zgodbah temelječ pristop k poučevanju tujega jezikaObjavljeno v RUP: 06.06.2022; Ogledov: 614; Prenosov: 46 Polno besedilo (3,19 MB)
Ključne besede: CLIL (Content and Language Integrated Learning), kulturna dediščina, medkulturnost, kritično mišljenje, raziskava načrtovanih novosti, angleščinaObjavljeno v RUP: 12.04.2022; Ogledov: 682; Prenosov: 79 Polno besedilo (3,49 MB)
Ključne besede: frontalni pouk, pristop obrnjene učilnice, učne oblike, pouk, učenje angleščine kot tujega jezikaObjavljeno v RUP: 02.02.2022; Ogledov: 832; Prenosov: 87 Polno besedilo (1,77 MB)
Ključne besede: jeziki v otroštvu, usvajanje tujega jezika, učenje tujega jezika, neformalno izobraževanje, izvenšolsko učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 649; Prenosov: 46 Polno besedilo (956,41 KB)
Ključne besede: stripi, angleščina kot tuji jezik, bralne zmožnosti, pisne zmožnosti, informacijsko-komunikacijske tehnologijeObjavljeno v RUP: 21.09.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 72 Polno besedilo (2,05 MB)
Ključne besede: elementi kulture, medkulturno zavedanje, pristop CLIL, poučevanje tujega jezika, angleščina kot tuji jezikObjavljeno v RUP: 21.09.2021; Ogledov: 1098; Prenosov: 57 Polno besedilo (593,87 KB)
Ključne besede: zgodnje poučevanje tujega jezika, tiskana gradiva, spletna gradiva, pristopi za poučevanje angleščine, tujejezikovne dejavnostiObjavljeno v RUP: 20.09.2021; Ogledov: 769; Prenosov: 52 Polno besedilo (2,85 MB)
Ključne besede: zgodnje poučevanje tujih jezikov, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, glasba, rapObjavljeno v RUP: 17.09.2021; Ogledov: 924; Prenosov: 62 Polno besedilo (1,15 MB)