Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
A 7P comparison between restaurant managers' and custumers' post-COVID-19 quality expectations
Marko Kukanja, 2022, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v RUP: 03.11.2023; Ogledov: 597; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (205,39 KB)

2.
Turistična podjetja in pandemija covida-19 : krizno upravljanje, izzivi in priložnosti
2022, znanstvena monografija

Ključne besede: pandemije, turizem, podjetja, upravljanje, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 03.11.2023; Ogledov: 761; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
Vpliv Covid-19 na obratovanje gostinskih obratov v občini Piran : zaključni projekt
Taja Kavčič, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: gostinski sektor, bar, pandemija, Covid-19, krizni menedžment
Objavljeno v RUP: 09.10.2023; Ogledov: 1168; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (879,18 KB)

4.
5.
6.
Service quality in restaurants operating in a rural area : the case of Slovenian Istria
Marko Kukanja, Tanja Planinc, 2019, izvirni znanstveni članek

Opis: The purpose of this paper was to investigate service quality in restaurants operating in the rural area of Slovenian Istria. The dinerserv tool was used as a research instrument. The research sample consisted of 25 restaurant facilites and 250 valid questionnaires completed by domestic guests.
Ključne besede: restaurant industry, service quality, rural areas, Slovenian Istria
Objavljeno v RUP: 30.11.2021; Ogledov: 1322; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,64 MB)

7.
Efficiency analysis of restaurants operating in the rural ares : the case of Slovenia
Tanja Planinc, Marko Kukanja, 2019, izvirni znanstveni članek

Opis: The purpose of this paper is to analyse the efficiency performance of restaurants operating in the rural areas of Slovenia. The sample consisted of 52 independently run rural restaurant facilities. Data were obtained from restaurant managers and restaurant firms' financial reports. Based on a convenience sampling method, only those restaurants whose only source of operating revenues was providing food in a restaurant setting were included in the sample.
Ključne besede: efficiency, restaurant industry, Slovenia
Objavljeno v RUP: 30.11.2021; Ogledov: 1243; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (3,74 MB)

8.
Classification and efficiency analysis of Slovenian restaurant SMEs
Tanja Planinc, Marko Kukanja, Saša Planinc, 2018, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: efficiency, restaurant industry, cluster analysis, DEA
Objavljeno v RUP: 20.11.2021; Ogledov: 1338; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

9.
Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija
2019, znanstvena monografija

Opis: Turizem je najhitreje rastoča gospodarska panoga in predstavlja gonilo gospodarskega razvoja. Z razvojem pa turizem prinaša pritiske na naravno, kulturno in družbeno okolje. Posledično se je družbeno razumevanje turizma v zadnjih desetletjih spremenilo. Na pomenu je pridobila paradigma trajnostnega razvoja, ki predstavlja osnovo bodočega turističnega razvoja -- tako na globalni kot regionalni ravni. Tudi Slovenija se je zavezala k razvoju trajnostnega turizma. Vzpostavila je institucionalni okvir, ki podpira prizadevanje pristojnih državnih organov in turističnih ponudnikov za trajnostni razvoj turističnih destinacij in produktov.
Ključne besede: mediteran, Primorska, turistične destinacije, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 1476; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

10.
Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov
Marko Kukanja, 2017, znanstvena monografija

Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja.
Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost
Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 1597; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici