Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 194
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izzivi visokošolskih učiteljev pri spodbujanju kritičnega mišljenja – sistematični pregled literature
Nataša Makovec, Jurka Lepičnik-Vodopivec, 2025, izvirni znanstveni članek

Opis: Razvoj kritičnega mišljenja je ključni cilj visokošolskega izobraževanja, ob tem da je ta koncept premalo raziskan in pomanjkljivo opredeljen, predvsem z vidika načinov poučevanja in merjenja učinkov. Pregled in analiza 18 znanstvenih člankov, objavljenih v zadnjih petih letih, sta pokazala, da je mogoče izzive visokošolskih učiteljev pri spodbujanju kritičnega mišljenja v grobem razdeliti v štiri skupine, in sicer na tiste, ki so povezani z (i) usposobljenostjo učiteljev, (ii) političnimi in družbenimi razmerami, (iii) študenti in (iv) pomanjkljivo definicijo kritičnega mišljenja ter s tem povezanim metodološkim okvirom. Aktivne metode dela, kot so sodelovalno, akcijsko, problemsko in dialoško učenje ter druge metode, kjer so študenti aktivni, dokazano spodbujajo razvoj kritičnega mišljenja. Digitalizacija pri tem pomeni za učitelje izziv in hkrati priložnost za izvajanje različnih aktivnosti in metod dela s študenti, s katerimi lahko spodbujajo kritično mišljenje. Možnosti za nadaljnje raziskovanje so v preučevanju načinov spodbujanja kritičnega mišljenja pri študentih in učiteljih ter definiranju metodologije, ki bi postavila merila in kriterije za preverjanje učinkov.
Ključne besede: kritično mišljenje, visokošolski učitelji, izzivi pri poučevanju, metode dela
Objavljeno v RUP: 02.07.2025; Ogledov: 116; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Učitelji razrednega pouka na začetku poklicne poti : magistrsko delo
Maja Kapelj, 2025, magistrsko delo

Ključne besede: izobraževanje, splošne kompetence, vstop v poklic, izzivi, profesionalni razvoj
Objavljeno v RUP: 07.05.2025; Ogledov: 349; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

4.
Z vseživljenjskim učenjem do družbe prihodnosti
Nina Krmac, Jurka Lepičnik-Vodopivec, 2024, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Ključne besede: vseživljenjsko učenje, aktivno učenje, trajnostni razvoj, družba prihodnosti
Objavljeno v RUP: 10.04.2025; Ogledov: 272; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (7,31 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Pogled staršev na sodelovanje z učitelji na izbrani osnovni šoli : magistrsko delo
Helena Novak Obreza, 2025, magistrsko delo

Ključne besede: starši, učitelji, odnos, sodelovanje, šola, izobraževanje
Objavljeno v RUP: 05.03.2025; Ogledov: 380; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
7.
8.
9.
Pričakovanja staršev do šole in učitelja na izbrani osnovni šoli : magistrsko delo
Mojca Blatnik, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: pričakovanja, starši, šola, učitelji, izobrazba, razred
Objavljeno v RUP: 20.09.2024; Ogledov: 924; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (769,79 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici