Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Strah in tesnoba pri pacientkah z rakom dojke
Marjana Bernot, Maja Čemažar, Sabina Ličen, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: rak dojke, tesnoba, strah, zdravstvena nega, medicinske sestre
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1793; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Identification of nursing competency assessment tools as possibility of their use in nursing education in Slovenia
Sabina Ličen, Nadja Plazar, 2015, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nursing, competences, assessment, education
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1216; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Znanje in osveščenost staršev predšolskih otrok o programu obveznega cepljenja
Sabina Ličen, Urška Primc, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: otroci, obvezno cepljenje, znanje staršev, zdravstvena nega
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1209; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Breaking down taboos concerning sexuality among the elderly
Katarina Babnik, Sabina Ličen, Igor Karnjuš, Doroteja Rebec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tabuji, spolnost, seksualnost, starejši, zdravstveni delavci, domovi starejših, sexuality, elderly, nursing homes, attitudes, nursing care professions
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1505; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Dejavniki poklicnega odločanja v zdravstveni negi in v prehranskem svetovanju - dietetiki
Tamara Štemberger Kolnik, Katarina Babnik, Sabina Ličen, Boštjan Žvanut, Patrik Pucer, Mojca Bizjak, Tamara Poklar Vatovec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kariera, poklicno odločanje, dietetika, prehransko svetovanje, zdravstvena nega
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1703; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Razvoj kompetenc v zdravstveni negi in prehranskem svetovanju - dietetiki
Mojca Bizjak, Tamara Štemberger Kolnik, Sabina Ličen, Tamara Poklar Vatovec, Boštjan Žvanut, Patrik Pucer, Vesna Čuk, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kompetence, dietetika, prehransko svetovanje, zdravstvena nega
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1392; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Razlike v asertivnem vedenju med študentkami zdravstvene nege in študentkami drugih fakultet
Nadja Plazar, Sabina Ličen, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Uvod: Zdravstvena nega je dolgo veljala za tipično ženski poklic, kjer so medicinskim sestram pripisovali stereotipno žensko, to je pomočniško vlogo, in je zato asertivno vedenje med medicinskimi sestrami dolgo veljalo za manj izrazito kot v drugih po izobrazbi primerljivih poklicih. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali so študentke zdravstvene nege enako asertivne kot študentke drugih fakultet Univerze na Primorskem in Evropske pravne fakultete v Novi Gorici in ali se s starostjo asertivnost študentk zvišuje. Metode: Uporabili smo deskriptivno in neeksperimentalno metodo raziskovanja. Kot raziskovalni instrument smo uporabili The Rathus Assertiveness Schedule (vprašalnik samoocene asertivnosti). Anketiranje je potekalo na namenskem vzorcu. Spletni vprašalnik je bil preko URL-naslova poslan na skupne elektronske naslove študentom nekaterih fakultet Univerze na Primorskem in Evropske pravne fakultete v Novi Gorici. Izpolnjen vprašalnik je vrnilo 218 študentk. Raziskava je potekala v maju in juniju leta 2010. Podatke smo obdelali na podlagi deskriptivne statistike in enosmerne analize variance (ANOVA). Rezultati: Ugotovili smo, da študentke Fakultete za vede o zdravju ne izkazujejo statistično značilno nižje asertivnosti v primerjavi s študentkami drugih fakultet, zajetih v raziskavo (F = 0,37, p = 0,83). Ugotovili smo tudi, da starejše študentke v primerjavi z mlajšimi študentkami ne izkazujejo statistično značilno višje asertivnosti (F = 1,52, p = 0,22). Diskusija in zaključek: Poznavanje asertivnega vedenja je pri študentih zdravstvene nege pomembno, saj predstavlja pomemben temelj in bistveno prvino medosebnega odnosa. Učenje novega načina odzivanja in novih načinov vedenja v profesionalnih situacijah ni preprosto in je dolgotrajen proces. Morali bi razmisliti o spodbujanju asertivnega vedenja med študenti zdravstvene nege, morda tudi z vpeljavo treningov asertivnosti v učni program ter dodatnim usposabljanjem učiteljev zdravstvene nege v tej smeri.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zdravstvena nega, asertivnost, študenti
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1246; Prenosov: 6
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije med študenti zdravstvene nege v času študija
Sabina Ličen, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Uvod: Na področju izobraževanja za zdravstveno nego se danes srečujemo s študenti, ki pripadajo generaciji, ki celo življenje živi obdana z informacijsko tehnologijo. Namen raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri študentje zdravstvene nege informacijsko-komunikacijsko tehnologijo uporabljajo v učne namene. Metode: Raziskava je temeljila na deskriptivni in neeksperimentalni metodi. Instrument raziskave je bil vprašalnik zaprtega tipa s 55 vprašanji. Vprašalnik je bil zmerno zanesljiv (Cronbachov koeficient alfa = 0,7). Raziskava je potekala na namenskem vzorcu študentov dodiplomskega študijskega programa zdravstvene nege (n = 110) Fakultete za vedeo zdravju Univerze na Primorskem od januarja do aprila 2012. Podatki so bili obdelani na podlagi deskriptivne, bivariatne in multivariatne statistike. Rezultati: Anketiranci informacijsko-komunikacijsko tehnologijo največkrat uporabljajo za spletno prijavo na izpit, spremljanje ocen in dostop do elektronskega indeksa (n = 96) ter najmanj za pisanje zapiskov (n = 51). Menijo, da so njihove zmožnosti najboljše pri uporabi elektronske pošte (x = 2,86, s = 0,40) in uporabi programa za pripravo računalniške predstavitve (x = 2,72, s = 0,56) ter najmanj pri uporabi spletne bibliografske zbirke (x = 2,45, s = 0,61). Faktorski model je pri sklopu uporabnosti informacijsko-komunikacijske tehnologije med študijem podal pet faktorjev, s katerimi lahko pojasnimo 61,78 % variance (KMO = 0,74). Pri sklopu pomembnosti informacijsko-komunikacijska tehnologija med študijem je faktorski model podal tri faktorje, s katerimi lahko pojasnimo 63,24 % variance (KMO = 0,81). Diskusija in zaključek: Anketiranci med študijem informacijsko-komunikacijsko tehnologijo uporabljajo predvsem za logistične potrebe, kot so prijava na izpit ali dostop do elektronskega indeksa. Raziskava odpira novo raziskovalno vprašanje, zakaj je študentom kljub napredkom v informacijsko-komunikacijski tehnologiji tradicionalni način učenja bližji ter katera znanja in veščine so potrebna, da bi lahko informacijsko-komunikacijsko tehnologijo med študijem kar najbolje uporabljali.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zdravstvena nega, izobraževanje, izobraževalna tehnologija, učenje
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1643; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Zdravstvena vzgoja pri preprečevanju kajenja med mladimi
Dalila Filipović, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: mladostniki, kajenje, škodljivost, preprečevanje, zdravstvena vzgoja
Objavljeno: 12.06.2018; Ogledov: 278; Prenosov: 41
.doc Polno besedilo (431,00 KB)

10.
Spolno življenje žensk v menopavzalnem obdobju
Belma Džamastagić, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: menopavza, spolnost, stari ljudje, telesne spremembe, težave
Objavljeno: 12.06.2018; Ogledov: 551; Prenosov: 49
.pdf Polno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici