1. Komercializacija novosti za neekonomisteDragan Kesič, Borut Likar, 2018, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo Opis: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj. Ključne besede: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1203; Prenosov: 22 Celotno besedilo (1,77 MB) |
2. Spodbujanje inoviranja v proizvodnem podjetju : zaključna projektna nalogaJulija Kampijut, 2021, diplomsko delo Ključne besede: inoviranje, inovacijski cilji, inovacijski stroški, motiviranje, strategija podjetja, strateški vidiki spodbujanja inovativnosti, nedenarno nagrajevanje, denarno nagrajevanje, PVC Nagode, d. o. o. Objavljeno v RUP: 08.09.2021; Ogledov: 2536; Prenosov: 59 Celotno besedilo (602,77 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Razvijanje ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti v osnovni šoli : magistrska nalogaMojca Dolinar, 2020, magistrsko delo Ključne besede: ustvarjalnost, inovativnost, podjetnost, inovacijska kultura in klima, fizično učno okolje, inovacijske osebnostne lastnosti, invencijsko-inovacijski proces, inovativno poučevanje Objavljeno v RUP: 19.11.2020; Ogledov: 1865; Prenosov: 63 Celotno besedilo (1,69 MB) |
10. |