Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 75
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Komercializacija novosti za neekonomiste
Dragan Kesič, Borut Likar, 2018, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj.
Ključne besede: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1203; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
3.
Ustvarjalnost in inovativnost osnovnošolcev : magistrska naloga
Martina Šturm, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: inovativnost, ustvarjalnost, inovacijsko okolje, merjenje inovativnosti, šola
Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1977; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

4.
5.
Modeliranje ocenjevanja spin-off podjetij na osnovi mehke logike : magistrska naloga
Špela Bojc, 2016, magistrsko delo

Ključne besede: spin off, mehka logika, modeliranje, vhodni atributi, izhodni atributi
Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1326; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici