1. Kakovost delovnega življenja v igralništvu : diplomska nalogaAndrejka Bat, 2005, diplomsko delo Ključne besede: igralništvo, igralnice, delo, kadri, komuniciranje, nagrajevanje, motiviranje, delovni pogoji, kakovost življenja, prosti čas, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 11.08.2022; Ogledov: 1612; Prenosov: 22
Celotno besedilo (789,92 KB) |
2. Motivacija zaposlenih kot element konkurenčne prednosti podjetja Naravni park Terme 3000 Moravske toplice, d.d. : diplomska nalogaIvanka Ajlec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: motivacija, zaposleni, sposobnosti, podjetja, storitve, kvaliteta, management, konkurenčnost, Moravske toplice, zdravilišča, naravni parki, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 09.08.2022; Ogledov: 2748; Prenosov: 17
Celotno besedilo (1,44 MB) |
3. Vpliv globalizacije na podjetje : diplomska nalogaLjubo Depin, 2006, diplomsko delo Ključne besede: globalizacija, podjetja, managerji, človeški viri, kadri, vodje, timi, komuniciranje, izobraževanje, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.07.2022; Ogledov: 1808; Prenosov: 26
Celotno besedilo (915,69 KB) |
4. Problemi žensk v managementu podjetja Panonske terme : diplomska nalogaTeja Gracin, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, zdravilišča, terme, vodenje, management, ženske, problemi, Panonske terme, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 30.06.2022; Ogledov: 1358; Prenosov: 23
Celotno besedilo (1,49 MB) |
5. |
6. Motiviranje človeških virov kot ključ uspeha : diplomska nalogaMaja Pajenk, 2005, diplomsko delo Ključne besede: organizacije, zaposleni, kadri, človeški viri, motivacija, zadovoljstvo, klima, Turistica, TURISTICA - Visoka šola za turizem, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.06.2022; Ogledov: 1408; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,53 MB) |
7. Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostovMarko Kukanja, 2017, znanstvena monografija Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja. Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 2033; Prenosov: 36
Celotno besedilo (2,61 MB) |
8. Čustvena inteligenca na delovnem mestu v turističnem podjetju : diplomska nalogaKatarina Torkar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična podjetja, zaposleni, management, vodenje, delovno mesto, kadri, samopodoba, empatija, dejavniki, uspešnost, čustvena inteligenca, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.05.2021; Ogledov: 1889; Prenosov: 83
Celotno besedilo (761,88 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Motivacija - pogoj za uspešnost zaposlenih v igralniškem podjetju : diplomska nalogaTanja Veren, 2007, diplomsko delo Ključne besede: igralnice, podjetje, človeški kapital, zaposleni, zadovoljstvo, motivacija, nagrajevanje, nefinančne nagrade, timsko delo, uspešnost, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.05.2021; Ogledov: 1754; Prenosov: 44
Celotno besedilo (1,14 MB) |
10. |