Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 56
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Congress destination attractiveness : the case of supply-side of business tourism in Slovenia
Marijana Sikošek, 2020, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v RUP: 30.11.2021; Ogledov: 596; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (217,24 KB)

4.
Kongresna dejavnost : vidiki privlačnosti destinacije
Marijana Sikošek, 2017, znanstvena monografija

Opis: Ugotovitve vsebinske analize kažejo, da je destinacija tista, ki je osrednji prostor oziroma stičišče tako ponudnikov kot udeležencev. Njena osrednja vloga tako pred ponudnike storitev na destinaciji in organizatorje kot tudi druge deležnike destinacije postavlja določene priložnosti in možnosti, ki bi jih veljalo v nadaljnjih prizadevanjih za ohranjanje privlačnosti destinacije ohranjati oziroma še okrepiti, saj se je v raziskavi izkazalo, da tako udeleženci kot ponudniki izražajo določene preference do destinacije kot kraja, kjer poteka konferenca.
Ključne besede: turizem, kongresni turizem, kongresna destinacija, obiskanost kongresne destinacije, deležniki kongresne destinacije, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 729; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

5.
Turizem in management : na poti k uspešni poslovni prihodnosti
2014, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci

Ključne besede: management, turizem
Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 668; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (25,01 MB)

6.
Management temeljnih procesov : instrumentalni in interesni vpliv na uspešnost podjetij
Dušan Gošnik, 2019, znanstvena monografija

Opis: Monografija obravnava dejavnosti managementa poslovnih procesov s poudarkom na temeljnih procesih ter njihovem vplivu na uspešnost podjetja. Dejavnosti managementa temeljnih procesov (planiranje, organiziranje, vodenje, nadziranje) smo obravnavali z interesnega in instrumentalnega vidika.
Ključne besede: podjetja, poslovna uspešnost, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 827; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

7.
Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
Armand Faganel, Vera Fois, 2018, znanstvena monografija

Opis: Raziskali smo področje dizajn managementa z vidika oblikovalske kulture, oblikovalskega mišljenja in mišljenja oblikovanja ter skozi te koncepte pridobili poglobljen vpogled v organizacijsko kulturo in identiteto podjetja. Namen raziskave je bil proučiti specifično oblikovalsko kulturo v izbranih podjetjih. Izvedli smo multiplo preiskovalno študijo primera v štirih slovenskih proizvodnih podjetjih, ki so dobila "Red dot" nagrado in opravili intervjuje s štirinajstimi zaposlenimi, ki delujejo na različnih področjih. Podatki kažejo, da so pomembne vrednote zaposlenih kakovost, inovativnost, oblikovanje, enostavnost in zelene tehnologije. Zaznali smo načine oblikovalskega mišljenja pri upravljanju procesov in reševanju problemov na več ravneh v podjetjih. Zaradi kompleksnih razmerij vrednot podjetij in panožnih posebnosti kulture podjetij težko opredelimo kot oblikovalske kulture, vsekakor pa imajo podjetja elemente kulture, ki so enaki elementom oblikovalske kulture. Raziskava je ponudila prvi vpogled v oblikovalsko kulturo slovenskih podjetij.
Ključne besede: oblikovanje, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 710; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

8.
9.
Uporaba protokolarnih pravil na kongresnih dogodkih : zaključna projektna naloga
Leticija Hribar, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: dogodki, kongresi, protokol, poslovni protokol, raziskave, ankete
Objavljeno v RUP: 23.04.2021; Ogledov: 756; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (887,76 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici