1. |
2. Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacijNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2961; Prenosov: 44
Povezava na polno besedilo |
3. Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijahAnita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič, 2007, izvirni znanstveni članek Ključne besede: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2913; Prenosov: 38
Povezava na polno besedilo |
4. |
5. |
6. Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanjaArmand Faganel, 2006, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, visoko šolstvo, izobraževalni sistemi, kvaliteta, zaznavanje, zagotavljanje kvalitete, storitve, management, TQM, Evropska unija, Slovenija, modeli, terciarne dejavnosti Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4766; Prenosov: 107
Povezava na polno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovahNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev. Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3500; Prenosov: 108
Povezava na polno besedilo |
8. |
9. |
10. |