1. Organizacija in izvedba družabno-gostinskega programa ter turističnih storitev v sklopu kongresne prireditve na primeru Cankarjevega doma : diplomska nalogaAna Bukovec, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, kongresni turizem, kongresi, organizacija, gostinske storitve, turistične storitve, Cankarjev dom, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 556; Prenosov: 11
Celotno besedilo (566,70 KB) |
2. Upravljanje odnosov v podjetju Kompas London LTD : raziskava zadovoljstva med profesionalnimi porabnikiAlen Mlekuž, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalne agencije, storitve, kakovost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, Kompas London, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 542; Prenosov: 12
Celotno besedilo (666,05 KB) |
3. Aplikacija modela notranje kakovosti storitev na področje igralništva : primer Casinòja Portorož d.d.Rajko Domjo, 2006, diplomsko delo Ključne besede: turizem, igralništvo, igralnice, management, kakovost, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.07.2022; Ogledov: 487; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,40 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Ocenjevanje kakovosti v gostinstvu : znanstvena monografijaMaja Uran Maravić, 2017, znanstvena monografija Opis: Pričujoča znanstvena monografija je pregled ocenjevanja kakovosti v prehrambenem gostinstvu. Dejstvo je, da na svetu obstaja veliko ponudnikov restavracij in da gosti težko ocenijo, katerega ponudnika bi izbrali. Pri tej odločitvi jim lahko v veliki meri pomagajo različni znaki kakovosti, ki jih dodeljujejo za njih kredibilne inštitucije. Monografija prikazuje glavne značilnosti petih sistemov ocenjevanja restavracij v svetu in doma. Izkazalo se je, da se pri večini uglednih sistemov ocenjuje po sistemu skritega gosta, ki pa ima za podlago pri ocenjevanju ocenjevalni list oziroma neke napisane ali nenapisane kriterije ocenjevanja. Ključne besede: turizem, kakovost, ocenjevanje, prehrambeni obrati, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 640; Prenosov: 33
Celotno besedilo (1,56 MB) |
9. |
10. Spremljanje vedenja turistov : teoretični, metodološki in praktični vidikiEmil Juvan, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravić, 2017, znanstvena monografija Opis: Sistem spremljanja turistov na različnih ravneh turističnih destinacij (tj. lokalna, regionalna, nacionalna) je kompleksen zaradi več dejavnikov. Najpomembnejši dejavnik je dejstvo, da turistično destinacijo sestavljajo številni zelo heterogeni turistični ponudniki, vsak s svojimi poslovnimi cilji, ki zahtevajo drugačne trženjske prijeme. Naloga snovalcev celovitega sistema spremljanja vedenja turistov je torej, da upoštevajoč značilnosti destinacije oblikuje optimalni sistem spremljanja vedenja turistov. Za tak sistem ni nujno, da temelji na izvajanju primarnih raziskav, če destinacija za to nima ustreznega finančnega in intelektualnega kapitala. Primarne raziskave tudi niso nujno zagotovilo, da bodo rezultati o vedenju turistov veljavni in zanesljivi, saj je primarno raziskovanje oteženo s številnimi ovirami, med katerimi turisti in njihovo izpovedovanje vedenja ter razlogov za določeno vedenje niso nujno največja ovira. Turistični ponudniki se premalokrat zavedajo, da številne podatke (najveljavnejše in najzanesljivejše) že zbirajo v svojih rezervacijskih, recepcijskih in drugih informacijskih sistemih. Te podatke je torej potrebno le zbrati na enem mestu, jih urediti za poglobljene analize in analize izvesti. Drug pomemben vir podatkov o vedenju turistov so zaposleni, ki turiste spremljajo na vsakem koraku in torej poznajo vedenje ter razloge za specifično vedenje - ponovno zelo zanesljiv in veljaven podatek o vedenju turistov. Ključne besede: turizem, ponudba, merjenje, predvidevanje, metodologija, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 598; Prenosov: 31
Celotno besedilo (2,68 MB) |