1. From virtual worlds to real connections : investigating the effects of virtual reality on positive interdependence in language learning and teachingIlaria Compagnoni, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: Italian as a foreign language, task-based language learning, virtual reality, teacher training, positive interdependence, digital storytelling, blended learning, instructional design, dissertations Objavljeno v RUP: 31.01.2025; Ogledov: 171; Prenosov: 7
Celotno besedilo (21,41 MB) |
2. |
3. |
4. La lingua italiana nell'educazione in contesti plurilingui : diritto, scelta, opportunità2020, znanstvena monografija Opis: Monografija je nastala z namenom deljenja dobrih praks in sodobnih raziskav o poučevanju in didaktiki italijanščine v večjezičnih okoljih. Odraža kompleksnost in razvejanosti poučevanja italijanščine v večkulturnih okoljih, ki se stalno soočajo z novimi izzivi. Prispevki odražajo izvirne poglede na problematiko medkulturnosti in stika med jeziki in kulturami in, poleg širših teoretičnih izhodišč medkulturnosti, ponujajo tudi primere dobre prakse, kar predstavlja dodano vrednost znanstvene monografije, ki je tako namenjena širši znanstveni sferi in zelo dobrodošla tudi za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju. Ključne besede: italijanski jezik, drugi jezik, tuji jezik, učenje, poučevanje, didaktika, izobraževanje, večjezična okolja Objavljeno v RUP: 02.11.2023; Ogledov: 1594; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,94 MB) |
5. |
6. |
7. Učenje skozi igro kot učinkovita metoda za učenje jezikov pri najstnikih : magistrsko deloLarisa Kutin, 2019, magistrsko delo Ključne besede: la glottodidattica ludica, il gioco, il gioco didattico, gli adolescenti, l'adolescenza, l'apprendimento delle lingue, la motivazione, insegnamento delle lingue, italiano lingua seconda/straniera Objavljeno v RUP: 09.02.2022; Ogledov: 2190; Prenosov: 54
Celotno besedilo (615,17 KB) |
8. |
9. |
10. Učenje in usvajanje italijanskega jezika v različnih razvojnih obdobjih otroštva : magistrsko deloMateja Stolica, 2021, magistrsko delo Ključne besede: insegnamento precoce della lingua italiana, acquisizione linguistica, sviluppo del linguaggio, glottodidattica per l'infanzia, motivazione, apprendimento della lingua italiana, bambini, italiano Objavljeno v RUP: 29.12.2021; Ogledov: 2323; Prenosov: 48
Celotno besedilo (1011,80 KB) |