1. |
2. Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v Sloveniji : zaključni projektNicole Žlebnik, 2019, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing Objavljeno v RUP: 05.03.2021; Ogledov: 769; Prenosov: 63
Polno besedilo (968,05 KB) |
3. |
4. |
5. Oglaševanje na Facebooku in Instagramu ("guidebook") : zaključno deloKim Hrvatin, 2018, diplomsko delo Ključne besede: Instagram, Facebook, oglaševanje, digitalno, socialna omrežja, Old Spice, Kobilarna Lipica, znamčenje, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1023; Prenosov: 64
Polno besedilo (841,40 KB) |
6. Uporaba socialnih medijev v politične namene : kako so Donald Trump, Barack Obama in Borut Pahor revolucionalizirali uporabo socialnih medijevPeter Cividini Peloza, 2017, diplomsko delo Ključne besede: socialni mediji, družbena omrežja, politična komunikacija, politiki, Twitter, Instagram, YouTube, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1509; Prenosov: 215
Polno besedilo (799,06 KB) |
7. Nadrealni memi : diplomsko deloNika Tkalec, 2019, diplomsko delo Ključne besede: internet, memi, nadrealizem, dadaizem, nadrealni memi, estetika grdega, mainstream, underground, Instagram, diplomska dela Objavljeno v RUP: 02.12.2019; Ogledov: 1721; Prenosov: 104
Polno besedilo (1,29 MB) |
8. Vpliv spletnih socialnih omrežij na ženske samopodobe : telesni ideali "fit kulture"Tijana Žulič, 2019, diplomsko delo Ključne besede: telesna samopodoba, telesni ideali, ženske, družbena omrežja, "fit" kultura, fitnes vplivnice, Instagram, zaključna dela Objavljeno v RUP: 28.11.2019; Ogledov: 2130; Prenosov: 197
Polno besedilo (508,14 KB) |
9. |
10. |