Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Startup branding : empirical evidence among Slovenian startups
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier, 2018, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: Slovenia, start-up, innovations, brands
Objavljeno v RUP: 22.12.2021; Ogledov: 1436; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (142,13 KB)

2.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno v RUP: 02.04.2017; Ogledov: 4542; Prenosov: 178
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno v RUP: 13.10.2015; Ogledov: 4118; Prenosov: 88
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici