Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketing management and innovations : challenges and opportunities in the marketplace
Tina Vukasovič, 2016, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: consumers, functional foods, young consumers, market research
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1123; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (39,99 KB)

2.
Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
Armand Faganel, 2011, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: consumers, post-crisis values, consumption, attitudes, market
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4032; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (144,13 KB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici