Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Heritage marketing in tourism
Gorazd Sedmak, 2017, strokovni članek

Ključne besede: heritage marketing, cultural heritage, tourism, tourist offer
Objavljeno v RUP: 20.11.2021; Ogledov: 423; Prenosov: 19
.pdf Polno besedilo (176,10 KB)

2.
3.
4.
5.
Social mechanisms to engage visitors in cultural heritage monuments preservation
Ana Slavec, Vesna Starman, Nežka Sajinčič, Gertrud Fabian, László Hajdu, Miklós Ferenz Krész, Anna Malgorzata Sandak, Jakub Michal Sandak, Črtomir Tavzes, 2021, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: cultural heritage, focus groups, gamification, ICT, tourism
Objavljeno v RUP: 24.06.2021; Ogledov: 621; Prenosov: 46
.pdf Polno besedilo (1,75 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
8.
9.
ART for art : augmented reality taxonomy for art and cultural heritage
Klen Čopič Pucihar, Matjaž Kljun, 2018, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: augmented reality, art, taxonomy, cultural heritage
Objavljeno v RUP: 12.03.2018; Ogledov: 2904; Prenosov: 101
URL Povezava na polno besedilo

10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici