1. Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"Danijela Subotič, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela, ... Ključne besede: turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3478; Prenosov: 107
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Imidž države kot turistične destinacijeAleksandra Brezovec, 2001, izvirni znanstveni članek Opis: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija, ... Ključne besede: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3642; Prenosov: 139
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacijePatricija Gržinič, 2007, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija,... Ključne besede: turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija, Turistično združenje Portorož, gospodarsko interesno združenje, DMO, patrnersko sodelovanje, združevanje, sinergija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4499; Prenosov: 143
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Management projekta za turistično destinacijoViktor Mitov, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija, ... Ključne besede: management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2791; Prenosov: 104
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Partnerski model managementa turistične destinacijeJolanda Velikonja, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela, ... Ključne besede: management, inoviranje, partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2929; Prenosov: 115
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega PosavjaTanja Blaževič, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe, diplomska... Ključne besede: neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2670; Prenosov: 686
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Finančna kriza in pliv na turistične navade SlovencevPetra Lazar, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...gospodarstvo, kriza, turizem, potovanja, navade, potrebe, destinacija, prosti čas, ... Ključne besede: gospodarstvo, kriza, turizem, potovanja, navade, potrebe, destinacija, prosti čas Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2461; Prenosov: 134
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. Strategija trženja v turizmuMatej Funa, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave, ... Ključne besede: trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2813; Prenosov: 148
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
9. Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesrečTanja Novak, 2005, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, turizem, naravne nesreče, destinacija, raziskava trga, diplomska dela, ... Ključne besede: trženje, turizem, naravne nesreče, destinacija, raziskava trga, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2088; Prenosov: 123
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Avtentičnost in kakovost turističnega proizvoda Slovenske IstreGorazd Sedmak, 2010, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...turizem, avtentičnost, kakovost, destinacija, Istra, ... Ključne besede: turizem, avtentičnost, kakovost, destinacija, Istra Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2522; Prenosov: 88
Polno besedilo (0,00 KB) |