Ključne besede: učno sposobni, nadarjeni, talentirani, individualizacija, učna diferenciacijaObjavljeno v RUP: 09.12.2024; Ogledov: 632; Prenosov: 43 Celotno besedilo (831,65 KB)
Ključne besede: inkluzija v visokem šolstvu, javne univerze, dostopnost, ovire, individualizacija in diferenciacija, študenti s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 19.06.2024; Ogledov: 1579; Prenosov: 66 Celotno besedilo (659,93 KB)
Ključne besede: jezikovna težavnost, kognitivna težavnost, tuji jezik angleščina, taksonomija znanja, podporne strategije, diferenciacija in individualizacijaObjavljeno v RUP: 20.10.2023; Ogledov: 1324; Prenosov: 38 Celotno besedilo (4,64 MB)
Ključne besede: računalniško mišljenje, nadarjenost, potencialno nadarjeni učenec, učna individualizacija in diferenciacija, odkrivanje nadarjenostiObjavljeno v RUP: 03.02.2022; Ogledov: 1858; Prenosov: 125 Celotno besedilo (4,43 MB)
Ključne besede: ʺknjiga za naročjeʺ, tuji jezik angleščina, didaktična sredstva, didaktična igra, diferenciacija in individualizacijaObjavljeno v RUP: 26.03.2021; Ogledov: 2767; Prenosov: 126 Celotno besedilo (2,50 MB)
Ključne besede: potencialna nadarjenost, pravljica, učenci, diferenciacija, učna diferenciacija in individualizacijaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2363; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1,50 MB)
Ključne besede: nadarjeni predšolski otroci, mnenje vzgojiteljev, vloga vzgojitelja, učna diferenciacija in individualizacija v vrtcu, delo z nadarjenimi otrokiObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2704; Prenosov: 124 Celotno besedilo (587,01 KB)
Ključne besede: individualizacija, diferenciacija, personalizacija, personalizirano poučevanje in učenje, individualiziran programObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2784; Prenosov: 95 Celotno besedilo (289,56 KB)
Ključne besede: učitelji, nadarjeni učenci, težave, diferenciacija, individualizacija, ciljiObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 3463; Prenosov: 82 Celotno besedilo (422,94 KB)
Ključne besede: opismenjevanje, diferenciacija, individualizacija, cilji in načela diferenciranega pouka, vrste diferenciacije in individualizacije, individualiziran pristop k branjuObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2127; Prenosov: 68 Celotno besedilo (536,28 KB)