1. |
2. Zasnova in trženje gostinskega obrata : diplomska nalogaTanja Kočar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, gostinska ponudba, gostinski obrati, management, marketing, načrtovanje, poslovni načrti, marketinški načrti, tržne analize, tržne raziskave, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 2010; Prenosov: 40 Celotno besedilo (1,14 MB) |
3. Prehrana športnikov na pripravah kot element gostinske ponudbe : diplomska nalogaJasna Mitrovič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, gostinski obrati, gostinska ponudba, prehrana, hrana, šport, športniki, priprave, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 958; Prenosov: 48 Celotno besedilo (515,07 KB) |
4. Upravna struktura in turističen razvoj Škocjanskih jam med letoma 1945 in 1997 : magistrsko deloUrška Ivančič Petelin, 2022, magistrsko delo Ključne besede: Škocjanske jame, upravljanje, upravljavec, turizem, 1945-1997, Kraške jame Slovenije, Turistični zavod Škocjanske jame, ObLO Divača, zavod Postojnska jama, Kras Sežana, TOZD Gostinstvo Sežana, HTG Sežana, TOP Portorož, UNESCO in Javni zavod Park Škocjanske jame, Slovenija, zgodovina, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 07.07.2022; Ogledov: 1866; Prenosov: 34 Celotno besedilo (1,21 MB) |
5. Merjenje kakovosti gostinskih storitev v Grand hotelu Toplice na Bledu z vidika gostov : diplomska nalogaIrena Meznarič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, hotelirstvo, hoteli, management, storitve, kakovost, gostje, zadovoljstvo, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 30.06.2022; Ogledov: 1077; Prenosov: 18 Celotno besedilo (381,74 KB) |
6. |
7. |
8. Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostovMarko Kukanja, 2017, znanstvena monografija Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja. Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 1303; Prenosov: 27 Celotno besedilo (2,61 MB) |
9. |
10. |