1. |
2. |
3. |
4. Standardi strežbe na primeru Istrabenz turizem d. d. , Lifeclass Resort Portorož : zaključna projektna nalogaJasmina Gabrian, 2010, diplomsko delo Ključne besede: turizem, gostinstvo, strežba, storitve, kakovost, management kakovosti, standardi, analize Objavljeno v RUP: 19.03.2021; Ogledov: 1187; Prenosov: 48 Celotno besedilo (305,55 KB) |
5. |
6. Izboljšanje instrumenta za merjenje kakovosti storitev : znak kakovosti ljubljanskega turizmaLana Švab, 2012, diplomsko delo Ključne besede: turizem, storitve, kakovost, management kakovosti, standardi, instrumenti, Ljubljana, analize, zaključni projekti Objavljeno v RUP: 26.02.2021; Ogledov: 1316; Prenosov: 35 Celotno besedilo (1,27 MB) |
7. |
8. Oblikovanje znaka kakovosti gostinskih obratov za prehrano v Mestni občini Velenje : zaključna projektna nalogaAnita Pejić, 2011, diplomsko delo Ključne besede: turizem, gostinstvo, gostinski obrati, storitve, kakovost, management kakovosti, standardi, Velenje, analize Objavljeno v RUP: 22.01.2021; Ogledov: 1224; Prenosov: 51 Celotno besedilo (669,22 KB) |
9. Organizacija in operativno poslovanje hotela Palace : diplomska nalogaVesna Pribac Kaligarič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, hoteli, turistične storitve, hotelirstvo, kvaliteta, standardi, kontrola kakovosti, kadri, kadrovski management, analize, tržni segmenti, ankete, organizacija dela, informacijska tehnologija, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 2167; Prenosov: 63 Celotno besedilo (786,86 KB) |
10. |