Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 186
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije
Klemen Franjčić, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...digitalni marketing, digitalna strategija, digitalna orodja, organizacija...
Ključne besede: digitalni marketing, digitalna strategija, digitalna orodja, organizacija
Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 322; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (1,04 MB)

2.
Marketing in the post-crisis world
Armand Faganel, 2011, predgovor, spremna beseda

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, uvodniki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3006; Prenosov: 67
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Marketing v športu na primeru NM Maribora
Nataša Cvijanović, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: šport, marketing, sponzorstvo, prodaja, pospeševanje, mediji, odnosi z javnostmi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3978; Prenosov: 177
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Reševanje in preprečevanje kriz v podjetju s pomočjo marketinških inštrumentov
Matjaž Derin, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, blagovne znamke, promocija, kriza, preprečevanje, management, prestrukturiranje...
Ključne besede: marketing, blagovne znamke, promocija, kriza, preprečevanje, management, prestrukturiranje, združevanje podjetij
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2176; Prenosov: 112
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
Mateja Perhavec Hvala, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...mrežni marketing, zaslužek, zaznavanje, stališča, ugled, ...
Ključne besede: mrežni marketing, zaslužek, zaznavanje, stališča, ugled
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2435; Prenosov: 152
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Obnašanje uporabnikov pri nakupu sončne elektrarne
Tamina Rebol, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nakupnega vedenja, obnovljivi viri energije, vedenje porabnikov, marketing...
Ključne besede: dejavniki nakupnega vedenja, sončna elektrarna, faze nakupnega vedenja, obnovljivi viri energije, vedenje porabnikov, marketing
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 299; Prenosov: 33
.pdf Polno besedilo (781,26 KB)

7.
Promocija zdravja v lokalni skupnosti
Damjana Sušanj, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spremembe, kronične nalezljive bolezni, promocija zdravja, socialni marketing, vrednote, vedenjski vzorci, ...
Ključne besede: zdravje, zdrav življenjski slog, tveganje, dejavniki tveganja, družbene spremembe, kronične nalezljive bolezni, promocija zdravja, socialni marketing, vrednote, vedenjski vzorci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3425; Prenosov: 218
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Spleni iskalniki kot oglaševalsko orodje
Dejan Antić, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...internet, marketing, elektronsko poslovanje, spletni iskalniki, prodaja, oglaševanje, učinkovitost,...
Ključne besede: internet, marketing, elektronsko poslovanje, spletni iskalniki, prodaja, oglaševanje, učinkovitost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2704; Prenosov: 142
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Hendrik P. van Staaden, Christo A. Bisschoff, Amareza Buys, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness, ...
Ključne besede: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2305; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Post-crisis sports marketing business model shifts
Michael M. Goldman, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, recesija, šport, poslovni modeli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2123; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici