1. |
2. Pričakovanja študentov glede na razlike v kakovosti storitev visokošolskih zavodovBorut Kodrič, Marijana Sikošek, 2011, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija... Ključne besede: izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3788; Prenosov: 67 Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. |
4. Analiza vedenja odjemalca - študenta pri izbiri visokošolskega študija ekonomijeTatjana Trebec, 2008, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...izobraževanje, visoko šolstvo, storitve, marketizacija, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija,... Ključne besede: izobraževanje, visoko šolstvo, storitve, marketizacija, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2698; Prenosov: 122
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Marketing v srednjih šolah Tuzlanskega kantonaJasminka Kurević, 2007, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...marketizacija, marketing v izobraževanju, storitvene organizacije, tržišče, interni... Ključne besede: marketizacija, marketing v izobraževanju, storitvene organizacije, tržišče, interni mamrketing, segmentiranje, kakovost, zadovoljstvo uporabnikov Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2237; Prenosov: 80
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Šolska reforma skozi dnevni časopisAnita Trnavčevič, Vinko Logaj, 2007, pregledni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...šolstvo, šolska politika, marketizacija, marketing, regulacija, profesionalizacija, moč, ... Ključne besede: šolstvo, šolska politika, marketizacija, marketing, regulacija, profesionalizacija, moč Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2618; Prenosov: 27
Polno besedilo (0,00 KB) |
7. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne člankeArmand Faganel, Anita Trnavčevič, 2016, znanstvena monografija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza... Ključne besede: visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza Objavljeno: 06.11.2021; Ogledov: 278; Prenosov: 18
Polno besedilo (1,32 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. Marketizacijski diskurz v izobraževanjuArmand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, znanstvena monografija Opis: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem,... Ključne besede: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige Objavljeno: 06.11.2021; Ogledov: 320; Prenosov: 22
Polno besedilo (1,09 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|