Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketizacija, marketing in ravnatelj v javni obvezni šoli
Anita Trnavčevič, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: management, izobraževanje, marketizacija, ravnatelji, posvetovanja, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3489; Prenosov: 84
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pričakovanja študentov glede na razlike v kakovosti storitev visokošolskih zavodov
Borut Kodrič, Marijana Sikošek, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija...
Ključne besede: izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3788; Prenosov: 67
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Marketization of public basic education in Slovenia
Anita Trnavčevič, 2003, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketizacija, analiza politik, kakovost, ...
Ključne besede: marketizacija, analiza politik, kakovost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2662; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Analiza vedenja odjemalca - študenta pri izbiri visokošolskega študija ekonomije
Tatjana Trebec, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izobraževanje, visoko šolstvo, storitve, marketizacija, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija,...
Ključne besede: izobraževanje, visoko šolstvo, storitve, marketizacija, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2698; Prenosov: 122
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Marketing v srednjih šolah Tuzlanskega kantona
Jasminka Kurević, 2007, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketizacija, marketing v izobraževanju, storitvene organizacije, tržišče, interni...
Ključne besede: marketizacija, marketing v izobraževanju, storitvene organizacije, tržišče, interni mamrketing, segmentiranje, kakovost, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2237; Prenosov: 80
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Šolska reforma skozi dnevni časopis
Anita Trnavčevič, Vinko Logaj, 2007, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šolstvo, šolska politika, marketizacija, marketing, regulacija, profesionalizacija, moč, ...
Ključne besede: šolstvo, šolska politika, marketizacija, marketing, regulacija, profesionalizacija, moč
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2618; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2016, znanstvena monografija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza...
Ključne besede: visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza
Objavljeno: 06.11.2021; Ogledov: 278; Prenosov: 18
.pdf Polno besedilo (1,32 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Marketizacijski diskurz v izobraževanju
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, znanstvena monografija

Opis: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem,...
Ključne besede: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige
Objavljeno: 06.11.2021; Ogledov: 320; Prenosov: 22
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici