1. Palestinsko vprašanje in percepcija prve intifade v slovenskih medijihSaša Kramar, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...vprašanje, intifada, Bližnji vzhod, izraelsko-arabski konflikt, slovenski mediji, časopis Delo, diplomska dela, ... Ključne besede: palestinsko vprašanje, intifada, Bližnji vzhod, izraelsko-arabski konflikt, slovenski mediji, časopis Delo, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3521; Prenosov: 40
Polno besedilo (1,21 MB) |
2. Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetjaBarbara Božič, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, ustvarjalnost, kreativnost, mediji, prihodki, ... Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, ustvarjalnost, kreativnost, mediji, prihodki Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3408; Prenosov: 146
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Marketing v športu na primeru NM MariboraNataša Cvijanović, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...šport, marketing, sponzorstvo, prodaja, pospeševanje, mediji, odnosi z javnostmi, ... Ključne besede: šport, marketing, sponzorstvo, prodaja, pospeševanje, mediji, odnosi z javnostmi Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4215; Prenosov: 192
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Analiza oglaševanja v revijiIvanka Tehovnik, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...oglaševanje, tiskani mediji, Manager, naklada, primerjalna analiza, oglasni prostor, konkurenčnost,... Ključne besede: oglaševanje, tiskani mediji, Manager, naklada, primerjalna analiza, oglasni prostor, konkurenčnost, analiza oglaševanja, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2838; Prenosov: 120
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. RTV Slovenija kot ideološki aparat državeSamo Turk, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...ideologija, ideološki aparati države, mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi... Ključne besede: ideologija, ideološki aparati države, mediji, medijska koncentracija, javni mediji, RTV Slovenija, novi zakon o RTV, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3456; Prenosov: 104
Polno besedilo (722,64 KB) |
6. Vpliv elektronskega hiperbesedila kot kulturnega vmesnika na pojem avtorstva v publicističnem diskurzu na primeru tiskane in elektronske različice časopisa DeloAna Beguš, 2012, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... mediji, internet (računalniška omrežja), torontska šola komunikacije, kulturni... Ključne besede: mediji, internet (računalniška omrežja), torontska šola komunikacije, kulturni vmesniki, avtorstvo, avtorska funkcija, primarna ustnost, sekundarna ustnost, publicistični diskurz, uporabniška participacija, apropriacija, časniki, Slovenija, doktorske disertacije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3017; Prenosov: 91
Polno besedilo (2,56 MB) |
7. Medijski opravljivci - tabloidi v SlovenijiGrega Lednik, 2013, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...tisk, žurnalizem, zvezdništvo, prikrito oglaševanje, konstrukcija identitet, mediji, Slovenija, magistrske naloge, ... Ključne besede: tabloidi, rumeni tisk, žurnalizem, zvezdništvo, prikrito oglaševanje, konstrukcija identitet, mediji, Slovenija, magistrske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3166; Prenosov: 75
Polno besedilo (2,29 MB) |
8. Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikihBrigita Žgavec, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, komunikacijski splet, oglaševanje, mediji, tisk, dnevniki, oglasi, analiza, ... Ključne besede: trženje, komunikacijski splet, oglaševanje, mediji, tisk, dnevniki, oglasi, analiza Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2241; Prenosov: 169
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
9. Interaktivno trženjeBoban Jagodić, 2004, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...interaktivni mediji, interaktivno oglaševanje, trženje z dovoljenjem, internet, e-pošta,... Ključne besede: interaktivni mediji, interaktivno oglaševanje, trženje z dovoljenjem, internet, e-pošta, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3680; Prenosov: 126
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Marketinško komuniciranje z vidika televizijske oddajeMojca Tuljak, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...marketing, komuniciranje, mediji, televizija, oddaje, ... Ključne besede: marketing, komuniciranje, mediji, televizija, oddaje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2198; Prenosov: 154
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|