Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, specifične učne težave, inkluzija, prilagoditve, učenci s posebnimi potrebami, sopojavnostObjavljeno v RUP: 16.08.2024; Ogledov: 430; Prenosov: 35 Celotno besedilo (716,19 KB)
Ključne besede: sopojavnost, specifične učne težave, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, pomoč, podporaObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 1682; Prenosov: 122 Celotno besedilo (983,33 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, triada primanjkljajev, odkrivanje, pomoč in podpora, učno okoljeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1853; Prenosov: 109 Celotno besedilo (444,45 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD), stiska, občutek napetosti, samonadzorovanjeObjavljeno v RUP: 20.11.2018; Ogledov: 5425; Prenosov: 100 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, strategije uravnavanja vedenja, funkcionalna ocena vedenja, modifikacija vedenja, metode dela, prilagoditveObjavljeno v RUP: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 1679; Prenosov: 117 Celotno besedilo (526,37 KB)