1. Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področjuNina Cepuš, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje,... Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 533; Prenosov: 76
Polno besedilo (1,42 MB) |
2. Vrnimo otroke, nadarjene za naravoslovje, v naravoslovje - Projekt FLLAlenka Malej, Matevž Malej, Aljoša Šip, 2013, objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...naravoslovje, izobraževanje, otroci, nadarjenost, spodbude, ... Ključne besede: naravoslovje, izobraževanje, otroci, nadarjenost, spodbude Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3889; Prenosov: 86
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoliKatarina Levačić, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, matematično nadarjeni učenci, učitelji, starši, šola, ... Ključne besede: nadarjenost, matematično nadarjeni učenci, učitelji, starši, šola Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 5804; Prenosov: 335
Polno besedilo (597,00 KB) |
4. Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrokValentina Racman, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, predšolski otroci, odkrivanje in spodbujanje, vzgojitelji, starši,... Ključne besede: nadarjenost, predšolski otroci, odkrivanje in spodbujanje, vzgojitelji, starši Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2654; Prenosov: 103
Polno besedilo (429,63 KB) |
5. NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnjiNika Mlakar, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni otroci, program NTC učenja, predšolsko obdobje,... Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni otroci, program NTC učenja, predšolsko obdobje, zgodnje spodbujanje Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3570; Prenosov: 334
Polno besedilo (3,40 MB) |
6. Prepoznavanje nadarjenosti pri predšolskem otroku ob vzporednem razvijanju in spodbujanju le-teMaja Črepinšek, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, otroci, strokovni delavci, prepoznavanje, delo, ... Ključne besede: nadarjenost, otroci, strokovni delavci, prepoznavanje, delo Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1956; Prenosov: 116
Polno besedilo (511,76 KB) |
7. Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematikeTina Bajc, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, učenci, matematika, želje, potrebe, ... Ključne besede: nadarjenost, učenci, matematika, želje, potrebe Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2528; Prenosov: 58
Polno besedilo (234,53 KB) |
8. Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjemLidija Stenovec, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...NTC sistem učenja, gibalni razvoj, delovanje možganov, nadarjenost, predšolski otroci, ... Ključne besede: NTC sistem učenja, gibalni razvoj, delovanje možganov, nadarjenost, predšolski otroci Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3727; Prenosov: 67
Polno besedilo (1,22 MB) |
9. Inteligentnost in ustvarjalnost pri mladostnikihMonika Hvastija, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...inteligentnost, ustvarjalnost, divergentno mišljenje, mejna hipoteza, nadarjenost, ... Ključne besede: inteligentnost, ustvarjalnost, divergentno mišljenje, mejna hipoteza, nadarjenost Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 2343; Prenosov: 24
Polno besedilo (0,00 KB) |
10. Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodiščMojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja,... Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 3184; Prenosov: 112
Polno besedilo (0,00 KB) |