1. |
2. Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera LumarSara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija). Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 636; Prenosov: 33
Polno besedilo (90,04 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Neposredno trženje v potovalnih agencijah : diplomska nalogaLuka Kolar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalne agencije, potovanja, marketing, trženje, neposredno trženje, prodaja, osebna prodaja, intervju, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 773; Prenosov: 35
Polno besedilo (97,20 KB) |
8. |
9. |
10. Uporaba obraznega piercinga pri zaposlenih v zdravstveni negi : diplomska nalogaValerija Šavs, 2011, diplomsko delo Ključne besede: obrazni piercing, piercing, zdravstvena nega, osebna urejenost, delovna mesta, zaposleni, kvantitativne metode, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 18.03.2019; Ogledov: 1277; Prenosov: 94
Polno besedilo (389,14 KB) |