1. |
2. Sprememba procesov organizacije v času covid-19 : zaključna projektna nalogaMonika Preradović, 2022, diplomsko delo Ključne besede: covid-19, trgovina, poslovni procesi, sprememba, ovire, organizacije, strategije, motivacija Objavljeno v RUP: 31.08.2022; Ogledov: 1776; Prenosov: 53 Celotno besedilo (777,10 KB) |
3. |
4. CRM kot razvojna stopnja animacije v slovenskem turizmu : diplomska nalogaMojca Špik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: hoteli, animacija, gosti, odnosi z gosti, strategije, implementacija, informacije, zadovoljstvo gostov, uspešnost poslovanja, organizacijska kultura, poslovni procesi, matrike, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1491; Prenosov: 40 Celotno besedilo (769,88 KB) |
5. |
6. |
7. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 12031; Prenosov: 534 Povezava na celotno besedilo |
8. |
9. |
10. |