Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Poučevanje slovnice skozi igro
Radmila Macura, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...italijanščina, didaktika jezika, slovnica, pristop, metodologija, poučevanje skozi igro, vaje,...
Ključne besede: italijanščina, didaktika jezika, slovnica, pristop, metodologija, poučevanje skozi igro, vaje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2809; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (2,87 MB)

2.
Vključevanje elementov kulture v pouk angleščine na razredni stopnji
Teja Filipčič, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...elementi kulture, medkulturno zavedanje, pristop CLIL, poučevanje tujega jezika, angleščina kot tuji jezik...
Ključne besede: elementi kulture, medkulturno zavedanje, pristop CLIL, poučevanje tujega jezika, angleščina kot tuji jezik
Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 321; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (593,87 KB)

3.
Tiskana in spletna gradiva za učenje angleščine v vrtcu
Špela Kuhar, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje poučevanje tujega jezika, tiskana gradiva, spletna gradiva, pristopi...
Ključne besede: zgodnje poučevanje tujega jezika, tiskana gradiva, spletna gradiva, pristopi za poučevanje angleščine, tujejezikovne dejavnosti
Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 287; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (2,85 MB)

4.
Tuttoggi scuola
2013, radijska ali televizijska oddaja

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...italijanščina, izobraževanje, šolstvo, poučevanje jezika, dvojezično območje, dvojezičnost, slovenska Istra, Slovenija,...
Ključne besede: italijanščina, izobraževanje, šolstvo, poučevanje jezika, dvojezično območje, dvojezičnost, slovenska Istra, Slovenija, televizijske oddaje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2653; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Poučevanje angleške slovnice z didaktičnimi igrami
Nastja Glušič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...aktivnosti in motivacija učencev, zgodnje učenje tujega jezika, ...
Ključne besede: angleščina kot tuji jezik, poučevanje slovnice, poučevanje slovnice pri tujejezičnem pouku, didaktične igre za poučevanje slovnice, aktivnosti in motivacija učencev, zgodnje učenje tujega jezika
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2493; Prenosov: 92
.pdf Polno besedilo (781,81 KB)

6.
Vloga nemščine v vrtcih občine Ljutomer
Anita Kosi, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... poučevanje nemškega jezika, predšolsko obdobje, materinščina, vpliv tujega...
Ključne besede: poučevanje nemškega jezika, predšolsko obdobje, materinščina, vpliv tujega jezika, predšolski otroci
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2299; Prenosov: 102
.pdf Polno besedilo (444,89 KB)

7.
8.
Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
Polona Grča, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje tujega jezika, angleška slovnica, didaktične igre, poučevanje angleške slovnice, ...
Ključne besede: tuj jezik, zgodnje učenje tujega jezika, angleška slovnica, didaktične igre, poučevanje angleške slovnice
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3484; Prenosov: 127
.pdf Polno besedilo (1,04 MB)

9.
Vključevanje glasbe poučevanju angleščine v prvem razredu
Anja Mitić, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...angleščina kot tuj jezik, poučevanje angleščine v prvem triletju, usvajanje jezika, glasbeni...
Ključne besede: angleščina kot tuj jezik, poučevanje angleščine v prvem triletju, usvajanje jezika, glasbeni elementi, poučevanje s pomočjo glasbenih elementov
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2333; Prenosov: 55
.pdf Polno besedilo (952,71 KB)

10.
Novi pogledi na vlogo prevajanja pri poučevanju tujega jezika
Silva Bratož, Alenka Kocbek, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Na področju poučevanja drugega jezika se v zadnjih letih ponovno vse večji pomen pripisuje prevajanju kot legitimnemu pedagoškemu orodju. V prvem delu prispevka so obravnavani razlogi za neupravičeno omalovažujoč odnos do prevajanja pri metodologiji poučevanja drugega jezika v preteklih štiridesetih letih. Ta je zaznamoval zadnja desetletja kot odgovor na neustrezne pristope t. i. slovnično-prevajalske metode. Avtorici zagovarjata, da gre razloge za to iskati zlasti v pojmovanju vloge in rabe prevajanja, ki je pogosto preozko in ne upošteva sodobnih vidikov prevodoslovja in drugih disciplin. Pristop, ki je predstavljen v prispevku, združuje in hkrati nadgrajuje pedagoški vidik z ugotovitvami prevodoslovja in kognitivnega jezikoslovja. Obravnavane so relevantne sodobne smernice na področju prevodoslovja, medtem ko so v okviru kognitivnega jezikoslovja prikazani nekateri ključni pojmi in možni načini njihove uporabe pri učenju in poučevanju tujega jezika. Avtorici zagovarjata stališče, da je prevajanje potrebna in uporabna jezikovna zmožnost, kar je skladno z modelom sporazumevalnih zmožnosti, kot ga opredeljuje Skupni evropski jezikovni okvir. Poudarjata tudi, da bi bilo smiselno ponovno preučiti pomen in vlogo prevajanja kot orodja poučevanja, s čimer bi usvajanje jezika umestili v širši kulturni kontekst in hkrati spodbujali samostojnost učencev ter krepili njihovo zavedanje o medkulturnih in jezikovnih razlikah. V drugem delu so predstavljeni številni jezikovni primeri in vidiki, ki upravičujejo vlogo prevajanja pri poučevanju drugega jezika.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...prevajanje, prevodoslovje, kognitivno jezikoslovje, učenje in poučevanje drugega jezika, ...
Ključne besede: prevajanje, prevodoslovje, kognitivno jezikoslovje, učenje in poučevanje drugega jezika
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2773; Prenosov: 123
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici