Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Spodbujanje večjezičnosti v Evropski uniji
Milena Presterl, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Evropska unija, jezikovna politika, znanje jezikov, večjezičnost, vseživljenjsko učenje, izobraževanje,...
Ključne besede: Evropska unija, jezikovna politika, znanje jezikov, večjezičnost, vseživljenjsko učenje, izobraževanje, programi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3269; Prenosov: 100
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Introduction [!] [i.e. Attitudes towards bilingualism]
Marina Furlan, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sugestopedija, učenje jezikov, motivacija, vpliv motivacije na učenje, dvojezičnost, ...
Ključne besede: sugestopedija, učenje jezikov, motivacija, vpliv motivacije na učenje, dvojezičnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2833; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razredu
Tjaša Pikel, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje poučevanje tujih jezikov, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, glasba, rap...
Ključne besede: zgodnje poučevanje tujih jezikov, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, glasba, rap
Objavljeno: 17.09.2021; Ogledov: 543; Prenosov: 56
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

4.
Hrabri novi svet: konferenca
Igor Rižnar, 2010, drugi članki ali sestavki

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: jezik stroke, angleščina, tuji jezik, visoko šolstvo, poučevanje, učenje tujih jezikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4985; Prenosov: 51
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
The EUNoM report
Glyn Williams, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jeziki, medkulturnost, učenje jezikov, večjezičnost, projekt EUNoM, poročila, ...
Ključne besede: jeziki, medkulturnost, učenje jezikov, večjezičnost, projekt EUNoM, poročila
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1928; Prenosov: 70
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Prvi koraki pri razvijanju medkulturnega zavedanja: seznanjanje z jezikom okolja na narodnostno mešanih območjih v Republiki Sloveniji
Anja Zorman, Nives Zudič Antonič, 2006, strokovni članek

Opis: Prvi koraki pri razvijanju medkulturnega zavedanja
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...večkulturnost, medkulturnost, medkulturna vzgoja, medkulturna didaktika jezikov, predšolska vzgoja, osnovna šola, ...
Ključne besede: večkulturnost, medkulturnost, medkulturna vzgoja, medkulturna didaktika jezikov, predšolska vzgoja, osnovna šola
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2611; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
8.
Uvodnik
Silva Bratož, 2015, predgovor, spremna beseda

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori, ...
Ključne besede: učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2617; Prenosov: 62
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Zgodnje učenje angleščine skozi igro
Paola Putinja, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra, ...
Ključne besede: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 4048; Prenosov: 248
.pdf Polno besedilo (292,49 KB)

10.
Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
Lucija Čok, Anita Sila, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa, ...
Ključne besede: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2232; Prenosov: 82
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici