1. Zdravje starostnikov : 5. znanstvena in strokovna konferenca z mednarodno udeležbo, [17. september 2021]2021, druge monografije in druga zaključena dela Ključne besede: starejši ljudje, gerontologija, zdravo življenje, promocija zdravja, prehrana, telesna aktivnost, socialno učenje, fizioterapija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, zborniki, povzetki, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 09.11.2021; Ogledov: 2282; Prenosov: 54 Celotno besedilo (2,13 MB) |
2. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja : Koper, 26. avgust 20202020, izvleček Opis: V času velike nepredvidljivosti, ki smo jo občutili to leto ob epidemiji Covid-19, lahko temo o spodbujanju učenja pri učencih razumemo kot toliko aktualnejšo za namene iskanja odgovora na vprašanje, katero in kakšno učenje spodbujati v vzgoji in izobraževanju za čas nenehnih sprememb. V zborniku Spodbujanje učinkovitega učenja smo izbrali povzetke predvsem učiteljic in učiteljev 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja o tem, kako spodbujati učinkovito učenje pri učencih. Zbornik je nastal na osnovi konference in v okviru projekta Erasmus+ "Pedpack Pedagogy & Practice." Ključne besede: povzetki, zborniki Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1390; Prenosov: 44 Celotno besedilo (1,25 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Literatura v preseku družbe, družba v preseku literature : zbornik povzetkov2018, druge monografije in druga zaključena dela Opis: Simpozij Literatura v preseku družbe, družba v preseku literature se bo ukvarjala z obravnavo razmerja med literaturo (ter umetnostjo nasploh) in njenim družbenim kontekstom, namerava torej odpreti vprašanje njune medsebojne interakcije. Na eni strani se bo odpiralo vprašanje, kako književnost in umetnost sodelujeta pri opomenjanju družbene sfere, na drugi strani pa, kako družbeni akterji uporabljajo (in zlorabljajo) književne prakse za ustvarjanje specifičnih pomenov - in specifičnih ideoloških narativ -, ki jih želijo reproducirati v nekem družbenem kontekstu. Simpozij se bo osredinil na konkretne primere literarnega in družbenega opomenjanja, tako splošnejše (npr. primeri nacionalne ideologije) kot specifičnejše - v center pozornosti simpozij namreč želi postaviti obdobje po drugi svetovni vojni in delovanje diskurzivnih formacij na obeh straneh povojne blokovske delitve, tj. vzhodne komunistične in socialistične ter zahodne kapitalistične, in ju primerjati, tudi s stališča prikritega ali odkritega ideološkega delovanja v enem ali v drugem. Ključne besede: literarna veda, umetnost, ideologija, družbeni sistemi, literarna sociologija, literarna zgodovina, primerjalne študije, povzetki, zborniki Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1372; Prenosov: 9 Celotno besedilo (488,21 KB) |
4. |
5. Spatial, social, and economic factors of marginalization in the changing global context : 2015 conference of IGU commission C12.29 Globalization, marginalization, and regional and local responses2015, druge monografije in druga zaključena dela Ključne besede: marginalizacija, globalizacija, marginalnost, geografija, konference, zborniki, povzetki Objavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1159; Prenosov: 21 Celotno besedilo (1,46 MB) |
6. Peer coaching for effective workplace learningBlanka Tacer, Kristina Potočnik, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci Ključne besede: učenje, delo, kompetence, usposobljenost, povzetki, professional growth, learning, coaching, abstracts Objavljeno v RUP: 13.10.2015; Ogledov: 3063; Prenosov: 81 Povezava na celotno besedilo |
7. Povzetki diplomskih nalog v slovenščini in angleščini: kontrastivni vidikMojca Žefran, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Članek prikazuje analizo slovenskih in angleških povzetkov diplomskih del študentov Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Prvi del je posvečen teoretičnemu pregledu značilnosti strokovnih in znanstvenih besedil in se osredotoči na značilno strukturo znanstvenih besedil, ki sledijo vzorcu besedila problem-rešitev, kot ga je opredelil Hoey (2001). Nato poskuša razjasniti razlike med izvlečki in povzetki v slovenskih in angleških znanstvenih besedilih. Več avtorjev (Novak in Godec 2003; Kolin 2004) se strinja, da je pri razlikovanju med izvlečki in povzetki še vedno veliko nejasnosti, izraza pa se pogosto napačno uporabljata kot sopomenki. V drugem delu so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, ki temelji na modelu Translation quality assesment (House 1997, 2004) in smernicah za stilistično analizo besedil (Bratož 2004). Analiziranih je bilo 20 povzetkov diplomskih del študentov študijskega programa Razredni pouk na UP PEF. Povzetki in njihovi angleški prevodi so bili analizirani z vidika štirih ravni: diskurzno-funkcijske (struktura, fraze, značilne za besedilno vrsto), semantično-leksikalne (strokovno besedišče), skladenjsko-morfološke (slovnične strukture) in slogovno-pragmatične (stopnja formalnosti). Najpomembnejši cilj je bilo ugotoviti, katere so najpogostejše težave študentov pri pisanju povzetkov v slovenščini in posebej pri prevajanju teh v angleščino. Rezultati so pokazali, da so imeli študenti največ težav pri prevajanju strokovnega besedišča s področja izobraževanja, pri prevajanju slovničnih struktur in pri slogu pisanja. Analiza podaja podlago za dopolnitev smernic za pisanje povzetkov diplomskih del. To bi pripomoglo h kakovosti zaključnih del na UP PEF, saj bi študenti pridobili dodatne kompetence za pisanje znanstvenih besedil, kar je ključnega pomena v vseh akademskih poklicih, kjer je to domala neizogibno. Ključne besede: izvlečki, povzetki, strokovna in znanstvena besedila, vrednotenje kakovosti prevoda Objavljeno v RUP: 13.10.2015; Ogledov: 4559; Prenosov: 142 Povezava na celotno besedilo |
8. |
9. |
10. |