1. Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car : zaključna projektna nalogaMatevž Radin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, pričakovanja uporabnikov, storitve, raziskava, analiza, dejavniki zadovoljstva, anketni vprašalnik, kupci Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 726; Prenosov: 27
Celotno besedilo (952,32 KB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Marketinško komuniciranje šole z okolicoAbdurahman Bajrić, 2008, magistrsko delo Ključne besede: trženjsko komuniciranje, šola, učitelji, starši, proces komuniciranja, ciljne skupine, potrebe, želje, zadovoljstvo uporabnikov Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2912; Prenosov: 94
Celotno besedilo (1,63 MB) |
8. |
9. |
10. |