1. "Delim vsebine, torej pripadam" : deljenje vsebin na platformah družbenih medijev kot komunikacijsko sredstvo izražanja pripadnosti skupiniLana Milovanović, 2024, diplomsko delo Ključne besede: deljenje vsebin, družbeni mediji, pripadnost skupini, socialna avtentikacija, Instagram, TikTok, Neil Postman, zaključna dela Objavljeno v RUP: 06.09.2024; Ogledov: 853; Prenosov: 39
Celotno besedilo (996,06 KB) |
2. Analiza spremembe strukture gostov v Portorožu od leta 1920 do 2005 : diplomska nalogaSonja Gorza, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Portorož, hotelirstvo, hoteli, zgodovina, struktura gostov, etnična pripadnost, trženje, emitivna tržišča, turistična ponudba, turistične destinacije, Hotel Palace, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1937; Prenosov: 40
Celotno besedilo (920,71 KB) |
3. |
4. Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke : zaključna projektna nalogaGregor Rihtaršič, 2018, diplomsko delo Ključne besede: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh Objavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2790; Prenosov: 83
Celotno besedilo (1,39 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |