1. |
2. Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja : zaključna projektna nalogaTine Šturm, 2024, diplomsko delo Ključne besede: trženjsko komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, blagovne znamke, stranke, prodaja Objavljeno v RUP: 03.04.2024; Ogledov: 1117; Prenosov: 49 Celotno besedilo (1,35 MB) |
3. |
4. Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera LumarSara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija). Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 2843; Prenosov: 43 Celotno besedilo (90,04 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |