1. |
2. |
3. |
4. Merjenje zadovoljstva potnikov Adrie Ariways : diplomska nalogaJanja Bračič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: letalski promet, storitve, kakovost, potniki, zadovoljstvo, meritve, Adria Airways, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 11.08.2022; Ogledov: 1629; Prenosov: 18 Celotno besedilo (3,63 MB) |
5. Motivacija zaposlenih kot element konkurenčne prednosti podjetja Naravni park Terme 3000 Moravske toplice, d.d. : diplomska nalogaIvanka Ajlec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: motivacija, zaposleni, sposobnosti, podjetja, storitve, kvaliteta, management, konkurenčnost, Moravske toplice, zdravilišča, naravni parki, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 09.08.2022; Ogledov: 1437; Prenosov: 14 Celotno besedilo (1,44 MB) |
6. Organizacija in izvedba družabno-gostinskega programa ter turističnih storitev v sklopu kongresne prireditve na primeru Cankarjevega doma : diplomska nalogaAna Bukovec, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, kongresni turizem, kongresi, organizacija, gostinske storitve, turistične storitve, Cankarjev dom, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 1004; Prenosov: 16 Celotno besedilo (566,70 KB) |
7. Upravljanje odnosov v podjetju Kompas London LTD : raziskava zadovoljstva med profesionalnimi porabnikiAlen Mlekuž, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalne agencije, storitve, kakovost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, Kompas London, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 1106; Prenosov: 16 Celotno besedilo (666,05 KB) |
8. Merjenje kakovosti gostinskih storitev v Grand hotelu Toplice na Bledu z vidika gostov : diplomska nalogaIrena Meznarič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, hotelirstvo, hoteli, management, storitve, kakovost, gostje, zadovoljstvo, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 30.06.2022; Ogledov: 1147; Prenosov: 19 Celotno besedilo (381,74 KB) |
9. Trg upravljanja nepremičninPeter Kern, Štefan Bojnec, 2017, znanstvena monografija Opis: Raziskava obravnava in analizira trg upravljanja nepremičnin, ki od ponudnikov storitev na trgu vse bolj zahteva poglobljena in interdisciplinarna znanja ekonomskih, upravljavskih in tehničnih ved. Najprej je predstavljen pristop k celovitemu vzdrževanju večstanovanjskih stavb. V nadaljevanju je izvedena analiza kakovosti storitev izvajanja vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Poudarek pri tem je na velikosti podjetja upravljanja in vzdrževanja nepremičnin. Analiziran je trg upravljanja nepremičnin, predvsem v povezavi med ceno storitve s koncentracijo nepremičnin in številom podjetij upravljanja nepremičnin na posameznih območjih delovanja. Rezultati raziskave kažejo, da se podjetja za upravljanje in vzdrževanje nepremičnin ter s tem upravniki nepremičnin zavedajo uvajanja preventivnega vzdrževanja in zagotavljanja kakovosti storitev ter da je koncentracija upravnikov nepremičnin na območju delovanja odvisna predvsem od števila nepremičnin na območju, cena njihovih storitev pa ni nujno odvisna od števila upravnikov na področju delovanja. Iz rezultatov raziskave so izvedene implikacije ugotovitev, ki so pomembne za ekonomsko politiko in prakso. Posebej so podana tudi priporočila za nadaljnji razvoj znanosti, stroke in prakse na trgu upravljanja in vzdrževanja nepremičnin ter nove možnosti za uspešno delovanje podjetij upravljanja in vzdrževanja nepremičnin s poudarkom na večstanovanjskih stavbah in etažnih stanovanjih. Ključne besede: večstanovanjske stavbe, etažna lastnina, vzdrževanje, storitve, kvaliteta, dodana vrednost Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1591; Prenosov: 44 Celotno besedilo (2,08 MB) |
10. |