Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga digitalnih mnenjskih voditeljev na instagramu na področju turizma
Gregor Prašnikar, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, družbena omrežja, digitalni mnenjski voditelj, vplivnostni marketing...
Ključne besede: turizem, družbena omrežja, digitalni mnenjski voditelj, vplivnostni marketing
Objavljeno: 31.08.2021; Ogledov: 424; Prenosov: 40
.pdf Polno besedilo (524,18 KB)

2.
Vplivnostni marketing na Instagramu
Ani Kravos, 2022, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Evitas, tržno komuniciranje, oglaševanje, promocija, prepoznavnost, pospeševanje prodaje, vplivnostni marketing
Objavljeno: 15.07.2022; Ogledov: 153; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici