Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv dejavnikov kakovosti storitve na zvestobo kupcev : magistrska naloga
Avtorji:ID Resinovič, Petra (Avtor)
ID Janeš, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Resinovic_Petra_20161221.pdf (1,39 MB)
MD5: 91B34D52BD21465A2EC75C9BBEA792FE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, storitve, kakovost, management kakovosti, kupci, zvestoba
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[P. Resinovič]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 95 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16450 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:1538997700 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:984
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, hotels, services, quality, quality management, customers, loyalty


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici