Natisni
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji : magistrsko delo
Avtorji:
Prašelj, Jana
(Avtor)
Volmut, Tadeja
(Mentor)
Več o mentorju...
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Praselj_Jana_i2022.pdf
(1,12 MB)
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
nadarjenost
,
talentiranost
,
šport
,
šola
,
odkrivanje nadarjenih učencev
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Prašelj]
Št. strani:
[10] f., 81 str.
Izvor:
Koper
UDK:
159.924:796(043.2)
COBISS_ID:
129583107
Število ogledov:
132
Število prenosov:
27
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
giftedness
,
talent
,
sport
,
school
,
discovering talented students
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj