Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Amalija Žakelj

Vseh ključnih besed je 233, ki se skupaj pojavijo 454 krat.
63 ključnih besed (27.04 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 284 krat (62.56 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
34x11.97%matematika
18x6.34%matematika v vrtcu
17x5.99%predšolski otroci
14x4.93%predšolsko obdobje
11x3.87%otroci
8x2.82%predšolska vzgoja
7x2.46%razvrščanje, matematične dejavnosti, igra
6x2.11%geometrija, kurikulum, vzgojitelji, motivacija
5x1.76%števila, geometrijska telesa, vzorci, didaktični pripomočki, kurikulum za vrtce, subitizacija, geometrijski liki, merjenje
4x1.41%štetje, drevesni diagram, števila in štetje
3x1.06%didaktične igre, dejavnosti, Carrollov diagram, matematika v predšolskem obdobju, geometrijska telesa in liki, obdelava podatkov, vrtec
2x0.7%matematična področja, Kurikulum za vrtce, simboli, strategije štetja, načela štetja, igre, učitelji, učenci, prvi razred, aktivno učenje, razumevanje, prvo starostno obdobje, matematične vsebine, matematika za otroke, ustvarjalnost, koraki merjenja, uspešnost, drugo starostno obdobje, načrtovane dejavnosti, medpodročno povezovanje, narava, simetrija, številske predstave, relativna enota, matematična pismenost, slovenski vrtci, otroci s posebnimi potrebami, besedilne naloge, bralna pismenost, dolžina, mnenja vzgojiteljev, geometrijske oblike
1xmathematical fields, pristop telesa k liku, mathematics, načrtovanje, covert curriculum, prikriti kurikulum, planning, mednarodni matematični kenguru, subitizacijske kartice, otrok, zgodnje otroštvo, pravljice, udeležba, uspeh, lastnosti, učni načrt za matematiko, tekmovanje, mathematical activities, algebra, konstruktivizem, transmisijski pristop, strategije učenja in poučevanja, naciolno preverjanje znanja, otroška igra, metode razvoja, otrokov razvoj, struktura nalog, učbeniki, grafični prikazi, nacionalno preverjanje znanja, konteksti števil, zgodovina števil, logika in jezik, vloge števil, od telesa k liku, preverjanje, stopnje besedilnih nalog, didaktična igra, prikazi, naravni materiali, matematični problemi, integriran pouk, medpredmetno povezovanje, starši, didaktične naloge, prosta igra, aktivne oblike učenja in poučevanja, geometrijski problemi, kombinatorika, matematika in naravoslovje, prvo triletje osnovne šole, razredni učitelji, šolska svetovalna služba, petstopenjski model pomoči, izvirni delovni projekt pomoči, učne težave pri matematiki, sodelovanje, gibanje, ustvarjalni gib, vloga učitelja pri vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, 3. triletje, IKT, konstantno nadstandardna enota, kurikul, cilji, kombiniran pouk, masa, razvoj pojma število, Gagnejeva klasifikacija znanja, fino motorika, matematične igre, kombinirani oddelki, matematika in standardi znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, učno okolje, didaktika matematike, osnovna šola, informacijska in komunikacijska tehnologija, gozd, matematične dejavnosti in pojmi, posebnosti poučevanja v kombiniranem oddelku, organizacija dela v kombiniranem oddelku, orientacija, lutkovne pravljice, Slovenija, štetje v vrtcu, reševanje besedilnih nalog, vzroki za težave, število, učenje štetja, matematični predpojmi, ocenjevanje, razvojna področja, prvo razvojno obdobje, besedilni problemi, učenje, notranja motivacija, tangram, metodični koraki merjenja, načrtovane aktivnosti, merjenje v vrcu, matematični sklopi, dejavnosti v vrtcu, razumevanje količin, matematični predkoncepti, količina, čas, računalnik za matematiko v vrtcu, pojem simetrija, razumevanje časa, formativno spremljanje, računalniške tehnologije za matematični razvoj predšolskih otrok, uporaba informacijskih tehnologij v vrtcu, matematični razvoj predšolskih otrok, razvoj matematičnih predkonceptov v vrtcu, logične operacije za predšolske otroke, količine, menjava okolja, gibalni vzorci, glasbeni vzorci, matematični vzorci, naravni vzorci, vloga vzgojitelja, matematični predkoncept vzorci, učna pot, otroci prvega starostnega obdobja, matematični predkoncept razvrščanje, verjetnost, osnovni pojmi verjetnosti in uporaba v konkretnih situacijah, moč množice, zunanje okolje, vrsta konteksta, razvoj matematičnega mišljenja, razvoj številskih predstav, Euler-Vennov prikaz, prikaz s stolpci, drevesni prikaz, Carrollov prikaz, črte, vloga vzgojiteljev, matematični kurikul, TIMSS, prostornina, Norveška, razredna stopnja, šolski sistem, didaktično gradivo, vrtci na Dolenjskem, Brunarjev model, mnenje, strokovni delavci, avtizem, učenje na prostem, motiviranost, gozdna pedagogika, OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom, Euler-Vennov diagram, otroci stari od pet do šest let, spodbudno matematično okolje, matematični pojmi, gozd kot spodbudno učno okolje, medpodročne povezave, mali inštrumenti, matematično področje, spodbujanje ustvarjalnosti, konstantna nestandardna enota, glasbena vzgoja, geometrija in merjenje, merjenje mase, glasbeni razvoj, primerjava
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici