1. Komercializacija novosti za neekonomisteDragan Kesič, Borut Likar, 2018, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo Opis: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj. Ključne besede: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1178; Prenosov: 22 Celotno besedilo (1,77 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Management in kriza v izbranem podjetju : zaključna projektna nalogaStefani Nikolić, 2014, diplomsko delo Ključne besede: management, kriza, podjetja, nepremičnine, odzivi, agencije, Stenat 2000, samostojni podjetniki, poslovno okolje Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2851; Prenosov: 147 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
7. International marketing researchC. Samuel Craig, Susan P. Douglas, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: International marketing research Ključne besede: mednarodno trženje, globalizacija, marketing, trženje, strategija trženja, tržne raziskave, design, poslovno okolje, podatki, baze podatkov, podatkovne strukture, vzorčenje, spremenljivke, hierarhija, merila, razlike, informacijski viri, tehnika, informacijski sistemi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5053; Prenosov: 89 Povezava na celotno besedilo |
8. Strategic market managementDavid A. Aaker, 2008 Ključne besede: management, strateški management, poslovno okolje, struktura, razvoj, strategija, trg, konkurenčnost, odnosi s strankami, investicije, smernice, analiza, management, strategic management, business environment, structure, development, strategy, market, competitivity, customer relationship, investments, guidelines, analysis Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5712; Prenosov: 63 Povezava na celotno besedilo |
9. Intermediate accountingDonald E. Kieso, 2004, pregledno delo Ključne besede: računovodstvo, finančno računovodstvo, računovodske informacije, računovodski standardi, dohodek, premoženje, bilanciranje, finančna sredstva, davek od dohodka, poslovna etika, poslovne finance, poslovno okolje, finančno poslovanje, standardi, poročila, finančna poročila, informacijski sistemi, bilance, denarni tokovi, denar, gotovina, delnice, delničarstvo, vrednostni papirji, obveznice, časovne vrste, vrednost, inventura Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5149; Prenosov: 84 Povezava na celotno besedilo |
10. Strategic management : competitiveness and globalizationMichael A. Hitt, R. Duane Ireland, Robert E. Hoskisson, 2003, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: management, strateški management, strateško planiranje, konkurenčnost, poslovno okolje, poslovna strategija, združitve podjetij, pripojitve podjetij, globalizacija, korporacije, vodenje, organizacijske strukture, kontrola, podjetništvo, inovacije, case study, management, strategic management, strategic planning, competitivity, business environment, business strategy, mergers, acquisitions, globalization, corporations, leadership, organizational structures, control, entrepreneurship, innovations, case study Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 6964; Prenosov: 75 Povezava na celotno besedilo |