Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Zdravstvena pismenost pacienta s sladkorno boleznijo : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Skok, Ines
(Avtor)
ID
Štemberger Kolnik, Tamara
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Babnik, Katarina
(Komentor)
Datoteke:
DIPLOMSKA_NALOGA_-_INES_SKOK_.pdf
(997,71 KB)
MD5: EB44BA8E8D4F7B80CD1047C1EB4F4874
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Ključne besede:
sladkorna bolezen
,
zdravje
,
edukacija
,
zdravstvena pismenost
Kraj izida:
Izola
Kraj izvedbe:
Izola
Založnik:
[I. Skok]
Leto izida:
2015
Leto izvedbe:
2015
Št. strani:
VII, 39 str., [5] f. pril.
PID:
20.500.12556/RUP-10547
UDK:
616.379-008.6437.014-22
COBISS.SI-ID:
1537595844
Datum objave v RUP:
18.03.2019
Število ogledov:
2403
Število prenosov:
91
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Health literacy of patient with diabetes
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj